Zwanger worden of niet?

Hoi hoii

Hier hebben we ook een super fijn weekend ! Tis prachtig mooi weer hier
Zonet met manlief in het bos wezen wandelen en hele leuke mooie foto's gemaakt van elkaar en van ons samen hihi

Mijn rd'tjes zijn bijna weg... drup nog beetje na hihi... maar dat zal morgen wel helemaal over zijn.     Denk dat ik toch maar ff bij Ha langs ga.. want heb idd sinds dond en vrjdag hevig bloedverlies en zaterdag al veel minder en nu al bijna niks meer, beetje drupjes..
Dus heel anders dan ik had toen ik nog aan de pil was !

Verder niet veel nieuws hier...

Frieda.. Hoop dat wanneer de spiraal er morgen uit gaat je pijn ook over is !
Dit kan zo echt niet !!!

Bloemetje.. Ik heb ook zin in BBQ ! hahah...

Nathalie.. Goed weekend gehad????

Dames.. tot morgen !   Alvast lekker slapen voor strax ! en werkse en sterkte/succes morgen !

Goedenavond!!

Maike Sanne, lekker hoor ff lekker wandelen in het bos.. Ff lekker ontspannen!!
Wij deden dat eerder ook best veel maar sinds Kyra er is doen we dat eigenlijk niet meer! Misschien toch binnenkort weer eens doen.

Bloemetje, Hoe was jou weekend? Druk of viel het mee?

Nathalie, Hoe was je weekend in luxemburg?? Hoop dat je lekker hebt kunnen genieten ondanks dat je rd'tjes toch nog gekomen zijn?

Vandaag heb ik echt heel weinig uit gevoerd! Alleen een beetje was gedaan.
Ik had zo een pijn dat ik na een aantal asprientjes toch maar even op bed ben gaan liggen. Lief ging samen met Kyra naar een verjaardag ( van zijn broer) maar ik had zo veel pijn dat ik liever thuis bleef. Toen ik op bed lag belde mijn oudste broer op of hij een bakkie kon komen doen. Aangezien het al een wonder is als hij 2 x in het jaar hier komt vond ik dat toch wel even leuk. Was ook ff erg gezellig!!
Vanavond hebben we lekker chinees gehaald, lekker makkelijk. Morgen wordt ook makkelijk want ik weet niet hoe laat ik thuis ben van de gyn. Moet er om half 5 zijn maar dan moet ik eerst bloed prikken en dan moet er nog een echo gemaakt worden en een uitstrijkje... Ben denk ik wel ff bezig daar.

Nog een weekje en dan komt mijn mama al weer naar nederland.. Kan niet wachten!!!!

Liefs,

Frieda

Ik ben er weer gezellig meiden. Dacht eerst ff bij lezen voordat ik me weer meld.
Zo te horen hebben jullie allemaal gezellig weekend gehad, leukleuk. Hier ook hoor. Luxemburg was heerlijk. Niet druk hoeven make over ontbijt of avond eten, dat regelde mijn schoonpaps allemaal. Dus ideaal. We konden gewoon lekker genieten, gezellig kletsen en hebben zaterdag eind gewandeld. Rolstoelroute zodat ik ook mee kon. Want red het niet om ver te lopen. Was stralend mooi weer en lekker buiten de frisse lucht e.d. langs het meer lopen. Honden die nog ff hebben gezwommen. Heb aantal foto's gemaakt die zal ik ff op hyves zetten. Gisteren heerlijk in de zon gelegen, toen lekker gedoucht en uiteindelijk auto ingepakt en tegen 15.00 uur gaan rijden. Waren na een paar keer stoppen en ff eten om 20.00 uur thuis. Kreeg toen een smsje van de baas dat ik vanmorgen niet hoefde te werken wat hem betreft, want hij was er ook niet. Nou als we dat hadden geweten hadden we dus nog een dagje langer in Luxemburg kunnen blijven, dan had mijn vriend vandaag gewoon dagje vrij gevraagd. Nu kan het nog, want dalijk zijn zijn colleg's 1 voor 1 met vakantie en kunnen wij dus voorlopig nog niet weg. Niet dat we al echt plannen hebben. Ja   zowiezo naar Luxemburg. 1 augustus heb ik afspraak bij osteopaat in Zeeland en gaan dan dat weekend lekker door. Dat weekend ervoor is mijn schoonmams jarig, dus was fijn geweest als we dan konden gaan en dan weekje daar blijven en dan vanuit daar naar Zeeland. Maar ja dat zit er dus niet in, beetje jammer!

Frieda, vanmiddag word je spiraaltje verwijderd? Hoop echt voor je dat je dan van de pijn af bent of in elk geval veellll minder. Las dat je er achter bent dat het idd daar aan ligt, brr eng idee hoor.

Maike Sanne hier vrijdag ook veel bloed verloren en zaterdag was het al iets minder. 's Avonds dacht ik zelfs van hey bijna weg. Gisteren nog wel wat bloed verloren en nu ook nog ietsjes, maar is naargenoeg weg. Terwijl ik tijdens pil periodes vaak er goed een week last van had en vooral de eerste dagen pff zeg. Vrijdagnacht was wel heell heftig hoor.

Bloemetje hoe gaat ie met jou meis? Druk weekend gehad?
Heb weinig van je gelezen.

Meiden ik ben er achter gekomen dat ik toch wel een beetje teleurgesteld was. Hoe meer rondes we in gaan des te groter toch wel de kinderwens blijkt te zijn. Dat het toch wel jammer was dat weer de rd-tjes kwamen, ook al had ik het al verwacht. Maar ja deze ronde is nog niet eens echt echt begonnen en heb nu alweer zo iets van ohh is vast niet raak. Zo moet ik niet denken hè, maar mijn gevoel zegd dat. Dom gevoel! Die ga ik maar eens ff doorbreken. Ik voelde idd van alles. Voelde me echt anders dan voorgaande rondes en hele aparte kwaaltjes. Maar meiden die heb ik echt gevoeld. Nu kan ik zeggen van mijn lichaam heeft me voor de gek gehouden. Maar denk het niet. Ik denk dat het op het laatst gewoon niet zo heeft mogen zijn. Temperatuur zakte ook dus tja. Heb de afgelopen dagen al netjes mijn temperatuur bijgehouden. Deze is 36,58 - 36,45 - 36,51 dus mijn basis temperatuur ligt best wel hoog. Ik had 36,2 of 36,3 ofzo in gedachten. Maar we zullen zien hoe het deze ronde gaat met mijn temperatuur hè.

Meiden fijne dag, hoop snel weer iets van jullie te horen! Liefs Nathalie

hoi,

frieda, wat fijn dat je spiraaltje er eindelijk uitkan vandaag.
en wat een eng idee dat je bijna zeker weet dat het daardoor komt nu. brr.

nathalie, zo te zien een erg gezellig weekend geweest. hihi.
heerlijk hoor, en mooi weer gehad ook.
klopt dat je weinig hebt gelezen, zaterdag zijn we hele dag weggeweest, gister ook, en gisteren kon ik het internet niet op.

maaike sanne, ook hier is ongi anders dan tijdens pil, tijdens pil was ik nooit zolang of hevig ongesteld, nu net wel, eerste twee dagen heel erg, en daarna blijft het nog dag of 4 zachtjes aanhouden.

ook hier een geweldig weekend gehad.
bbq vrijdag was onwijs gezellig, zaterdag gezellige dag weg geweest, heerlijk hoor, en gister kwam vriendlief opeens met ontbijt op bed boven, ik was helemaal overdonderd, haha, dat doet hij normaal nooit.
we hebben ook heel geweldige ochtend en avond gehad
vandaag volgens berekening een eventuele innesteling mogelijk.
had vanmorgen wel buikpijn, aan een kant, net boven lies.
verder niets, ergens heb ik er deze ronde een goed gevoel over. maar ja, ik ga maar niet te erg hopen.

liefs

Hi Bloemetje, ik miste je al een beetje, hihih. Ohh spannend. Heb je je eisprong ook gevoeld? Het klopt dat je het de ene ronde aan de ene kant voeld en de andere ronde aan de andere kant. Lief hoor dat je mannetje gisteren ontbijtje bracht.

Wens je fijne dag! Liefs Nathalie

hoi,

ik heb me eisprong gevoeld ja, en ik denk dat het cyclus van 27 dagen word dan.
maar wat vaag is, ovu testen blijven vaag streepje, nou ja, vaag hij is wel redelijk goed te zien. volgens bijsluiter ben je dan te laat, maar hij blijft was wel vrij goed zichtbaar nog net.
dus ik snap het niet helemaal.
ik krijg nu wel iets meer buikpijn, en heb ook heel geen trek in eten. wel honger maar geen trek.
ik heb echt het gevoel dat het misschien wel eens raak zou kunnen zijn.
maar dat is mezelf weer valse hoop geven he?

nou, ik ga ff schoonmaken, even ff met gedachten ergens anders aan denken.

liefs

Na je eisprong blijft die ovulatietest idd nog een tijdje een licht streepje. Heb je meerdere dagen achter elkaar zo'n test gebruikt? Heb je positieve test daarvan in handen gehad?

Ben benieuwd hoe het deze maand met je gaat meis. Je kunt na je eisprong en innesteling je wel beetje anders voelen ja. Duim voor je. Wanneer is je nod? Ik weet het zo ff niet meer. Moet er ff weer inkomen hoor.

Ik roep al paar keer dat ik de was ga doen, maar zit hier nog steeds, hihih.
Eerst maar ff naar de wc en dan ff aanzetten, dan kan er vast een wasje draaien.

Liefs Nathalie

hoi,

ik heb vorige week drie testen gedaan, eentje daarvan was positief, en heb ook eisprong gevoeld. weet ik bijna zeker. zit ook al 4 maanden netjes tussen 26-29 dus zou gek zijn als hij opeens langer word denk ik.
al vind ik deze ovutesten onduidelijker hoor.

mijn nod is 9 juli.

het is gewoon gek, ik voel gewoon paar dingen.
-pijn op eenzelfde plek net boven lies, niet vaak en niet erg pijnlijk maar wel voelbaar.
-doorzichtig slijmverlies(normaal alleen dag van eisprong, nu al bijna een week)
-zelfde gewicht als normaal maar broeken zitten wijder lijkt het wel
-voel me super ook al ben ik moe, en dat heb ik niet vaak, of moe of me super voelen, maar niet zoals nu, haha. gek he.

ik ben bang dat ik mezelf deze keer weer beetje gek maak, al was ik er vorige week veel rustiger onder dan nu.
help wat doe je hiermee???

nou, ik heb net mn wasjes gedaan,schoongemaakt, dus nu ff lekker niets doen en straks weer koken.

liefs

Terug
Bovenaan