Zwanger worden of niet?

Hoi,

Nathalie, heb je nog rustig gedaan vanmiddag/gistermiddag?(hangt er vanaf wanneer je het leest). en was het gezellig bij je vrienden?

piekerbol, hoe gaat het met jou?

mitsj. leuk hoor, huisje, je weet nog niet wanneer je sleutel krijgt. weet je wel wanneer je dat ongeveer te horen krijgt?

frieda, lief van je. ik baal ook wel, maar ja, volgende ronde weer een kans.

liefs

Ohhh Bloemetje ! Meid wat giga balen zeg !
Weet ff niet goed wat ik moet zeggen... (en dat komt niet vaak voor hihi)
Maar meid balen zeg !!   Dit had ik echt niet verwacht !
Maar kop op, nieuwe ronden nieuwe kansen zullen we maar denken....
K duim deze maand extra hard voor je !!

Nathalie.. Je bent nu lekker gezellie op visite ! Heerlijk !
Geniet er maar lekker van ! Hoop dat je je wat ontspannen hebt, zodat je extra kunt genieten meis !

Frieda.. Oh.. dus nog dagje extra werken.. Ik moet nog 2 dit weekend dan 1 vrij en dan nog 2... ben ook aan het aftellen hahah !

Mitsj..Ohh meid wij klagen en zeuren ook hoor ! Haha.. dat is toch vrouw-eigen? hihi
Dat hoort er bij hoor !
Maar natuurlijk komt de tijd dat je een positieve test in je handen hebt ! Geloof me maar !
Succes met de verhuizingen ! Jakkes., Niks aan he ! Maar je moet maar zo denken, het is voor een goed doel ! Strax in jullie eigen "nieuwe"   huisje !! Heerlijk !!

Nou dames.. goed weekend alvast en tot ...? (morgen vast hhi)

Ik kom morgen ff lezen, hoorde van Bloemtje dat ze ongi was geworden.
Jammer meis! Sorry van mijn voorgevoel, hihih

Weltrusten en tot morgen!

hoi,
maaike sanne, dank je.
nieuwe ronde nieuwe kansen inderdaad. we gaan er weer voor.

nathalie, dank je dat je voor je knuffel.
en je voorgevoel, ja meis, daar kan jij toch niets aan doen hihi, je had gewoon gelijk.

mitsj, hoe gaat het met jou?

liefs

Hallo meiden!

Hè wat naar Bloemetje! Bah! Maar geef de moed niet op hoor! Komt heus!

Met mij is alles weer beetje in rustiger vaarwater, heb op mijn chaggidag even lekker een potje gehuild en even al mijn piekerdingen met Lief gedeeld en dat luchtte lekker op.. Dank je wel Fritz! Lief dat je er naar vraagt! Hoop dat jij je ook weer wat beter voelt!
Verder rustig hier, lekker de zolder ingericht, had ik namelijk gewit en nu leuk bed gekocht ( lang leve Marktplaats!), dus reuze gezellig daar!
Morgen papa en mama helpen, hebben nieuw huis gekocht, dus druk aan de klus ( maar dan echt witten en behangen enzo...hihi!) morgen!
Lief begint het nu ook een beetje te hebben over ik als mama en over onze baby, en dat hij dan voor me gaat zorgen en tegen de baby gaat praten enzo... Zelfs bij mannen met een heleboel inlevingsvermogen en best wel wat vrouwelijke hormonen, moet dat dus even beklijven...

Dames, fijn weekend allemaal! Geniet ervan en rust lekker uit!
Tot schrijfs!
Liefs, Piekerbol ( nog 2 weken!)

Hoi,

Piekerbol. het komt inderdaad wel een keer. maar het was toch balen hoor.
Wat lief dat je vriend er veel mee bezig is. Erg leuk, dat is hier niet zo, hij heeft het er maar erg weinig over.

Trouwens, dames, nog ff een vraag. De meeste zijn niet gehuwd he? of volgens mij niemand als ik het goed heb.
Hebben jullie bij notaris wat geregeld? en ook voor als baby komt?
ben daar eigenlijk erg benieuwd naar. hier hebben we niets geregeld, en dat wil ik eigenlijk wel graag.
maar weet niet goed wat mogelijkheden zijn.

dames, fijne avond

Goedenavond Dames,

Wat is het rustig hier zeg!!
Hier een drukke dag gehad... Naar mijn zusje geweest om de verjaardag van de kleine te vieren en daarvoor hadden we mijn mama al op gehaald. Daarna weer naar huis gereden en nog snel wat te eten gehaald. Net ook nog maar ff boodschappen gedaan en zit eindelijk ff rustig!! Heerlijk :)

Morgen gaan mama en ik ff naar beverwijk naar de zwarte markt... ff lekker met z'n tweeen!! Heb ik wel zin in. Verder zullen we niet zo heel veel uitvoerden denk ik.

Bloemetje hoe was jou dag???

Piekerbol, Fijn zeg dat je lief zo meedenkt enzovoort... Dat is zo beter als een man die zich er weinig voor intereseert.
Je hebt dus ook nog een drukke dag voor de boeg met schilderen en behangen enzo.... Jij liever als ik... hihi

Nathalie, Maike Sanne en Mitsj, Hoe gaat het met jullie??

Bloemetje om nog even terug te komen op je vraag. Lief en ik hadden ook niets geregeld voordat Kyra kwam. We hebben wel geregeld dat lief het gezag over Kyra heeft maar verder niets...
Daarom hebben wij besloten om ons te laten registreren als partners. Is het zelfde als trouwen alleen dan zonder poespas enzo. Ik neem ook zijn achternaam aan.
En het is een goedkope oplossing als je trouwen iets te ver vind gaan.
Als je dat doet en je krijgt kinderen enzo is dat hetzelfde geregeld als met trouwen.
Ook als 1 van ons bv overlijdt geld dan dat je weduwe(naar) bent.
Behalve als je al een kind hebt en je laat je daarna registreren als partner gelden er iets andere regels. Maar das nu ff te veel om uit te leggen... als je er nog meer over wilt weten dan roep je maar.
Als je je trouwens laat registreren dan moet je ook in ondertrouw net als trouwen... 1 augustus is het onze beurt....

Liefs,

Frieda

Hoi,

Frieda,
dank je voor je uitleg. heb ik veel aan. :) dank je

hier heb ik het vanmorgen nog eens aangekaart bij vriendlief. maar hij reageerde er heel niet op.
hij ging opeens naar beneden, en ja, klaar dan he? .
ik wil nu ook graag al wat geregeld hebben,omdat ik hier in nederland heel geen familie heb, en geen recht heb op een uitkering of wat dan ook. nu nog niet. moet je aantal tijd voor gewerkt hebben enzo. dus daarom wil ik dit graag geregeld hebben.
maar vriend wijst het telkens weer af, en dat vind ik zo balen, ook al weet hij waarom ik het graag wil.
bijvoorbeeld als hij komt te overlijden, gaat alles naar zijn ouders, terwijl ik net zo goed meewerk en betaal in ons huishouden.
snap je?
hoe moet ik dit gaan aanpakken?

Maar, ff genoeg gezeurd.
Fijne zondag.

liefs

Terug
Bovenaan