Goedenavond Dames,
Wat is het rustig hier zeg!!
Hier een drukke dag gehad... Naar mijn zusje geweest om de verjaardag van de kleine te vieren en daarvoor hadden we mijn mama al op gehaald. Daarna weer naar huis gereden en nog snel wat te eten gehaald. Net ook nog maar ff boodschappen gedaan en zit eindelijk ff rustig!! Heerlijk
Morgen gaan mama en ik ff naar beverwijk naar de zwarte markt... ff lekker met z'n tweeen!! Heb ik wel zin in. Verder zullen we niet zo heel veel uitvoerden denk ik.
Bloemetje hoe was jou dag???
Piekerbol, Fijn zeg dat je lief zo meedenkt enzovoort... Dat is zo beter als een man die zich er weinig voor intereseert.
Je hebt dus ook nog een drukke dag voor de boeg met schilderen en behangen enzo.... Jij liever als ik... hihi
Nathalie, Maike Sanne en Mitsj, Hoe gaat het met jullie??
Bloemetje om nog even terug te komen op je vraag. Lief en ik hadden ook niets geregeld voordat Kyra kwam. We hebben wel geregeld dat lief het gezag over Kyra heeft maar verder niets...
Daarom hebben wij besloten om ons te laten registreren als partners. Is het zelfde als trouwen alleen dan zonder poespas enzo. Ik neem ook zijn achternaam aan.
En het is een goedkope oplossing als je trouwen iets te ver vind gaan.
Als je dat doet en je krijgt kinderen enzo is dat hetzelfde geregeld als met trouwen.
Ook als 1 van ons bv overlijdt geld dan dat je weduwe(naar) bent.
Behalve als je al een kind hebt en je laat je daarna registreren als partner gelden er iets andere regels. Maar das nu ff te veel om uit te leggen... als je er nog meer over wilt weten dan roep je maar.
Als je je trouwens laat registreren dan moet je ook in ondertrouw net als trouwen... 1 augustus is het onze beurt....
Liefs,
Frieda