Zwanger worden / ovulatietesten

 
Oh marltje hou je het wachten nog vol of ga je eerder testen? 
Mijn eisprong was zondag dus voor mij heeft testen nog geen zin. Tijd kan me niet snel genoeg gaan. Haha. 
En Rianne, bedoel je as maandag? Dat schiet ook al op
 
 
Oh marltje hou je het wachten nog vol of ga je eerder testen? 
Mijn eisprong was zondag dus voor mij heeft testen nog geen zin. Tijd kan me niet snel genoeg gaan. Haha. 
En Rianne, bedoel je as maandag? Dat schiet ook al op
 
Hahaha, geen idee. De ene keer denk ik.. ik hou het wel vol en volgende moment zit ik weer met een test in mn hand. ? Maar ik denk niet dat ik zwanger ben, mn temp was vanochtend weer een klein beetje gezakt. Meestal betekent dat niet veel goeds. ?
Testen heeft voor jou zeker nog geen zin. Wachtbankje ook voor jou dus..
 
Ik temperatuur niet meer. Is geen touw aan vast te knopen. Hobbel van 36,0 tot 37,8 kan daar helemaal niks mee. 
Hoe heb jij dat dan? Houd je je temp al langer bij? In de ochtend? 
 
Wachtbankje idd....
 
Marl1tje, ik heb niet 9 dagen piek gehad hoor, denk juist helemaal geen piek maar wel 10 dagen hoog vruchtbaar .. 
mijn NOD is as maandag inderdaad... denk maar gewoon afwachten op het wachtbankje net zoals jullie ;-) heel lastig,heb echt geen idee en weet ook niet wat mijn lijf doet,voel van alles maar kan ook allemaal psychisch zijn en niet echt ;) ik wacht maar af... zou ook wel heel bijzonder zijn als ik zwanger zou zijn nu gelijk ... maar zou t geweldig vinden uiteraard !! Afwachten maar en hopen op het beste:) 
 
Ik temp nu een maand of 3. Was gestopt toen ik zwanger was maar op de dag van de miskraam is dat wel de eerste bevestiging geweest dat het een miskraam was.
ik temp altijd in de ochtend, zodra ik wakker wordt. Maar ik zet er absoluut geen wekken voor. Ik zie een duidelijke stijging na mn ovulatie, het is jammer dat ik niet kan voorspellen maar ik zie wel een duidelijk patroon tussen vlak voor en na. Maar heb er ook al over nagedacht om er volgende maand niet mee door te gaan. Ik wil het wat meer loslaten maar dat gaat lastig zo. 
 
Rianne; ja, dat bedoel ik. Maar dat is ook gek eigenlijk.
het wachtbankje is zeker niet relaxed, ik maak iets van ieder klein steekje en constant afvragen of ik dat bij Mn zwangerschap of menstruatie ook had. Heel vermoeiend. ?
 
Ja dat is lastig dan om los te laten! Zat ook wel te denken dat het je ook helemaal ' gek' kan maken ; het zit zooo in je hoofd he?... dus snap je overweging ... 
 
ja klopt heb ik ook! Alles ga je denken ; is dit voorteken of niet? Heel vermoeiend ?! Misschien ben ik daarom zo moe haha.... 
 
wat heftig je miskraam ....:-( hopelijk snel goed nieuws voor jullie ook!!
 
Hoi, ik ben ook weer gestart met ovulatietesten. Ik wilde eigenlijk deze maand alles ff loslaten. (niet echt gelukt dus, haha!) ik heb ook een miskraam gehad en daarna behoorlijk onregelmatig en veel last van mn onderbuik/onderrug.
 
Nu had ik zondag een knal positieve ovulatietest op dag 17, helemaal happy. Gister was de streep weg. Dus ik tevreden. Vandaag had ik veel last vna mn onderrug, dus toch nog maar ns getest. Heb ik weer twee streepjes. Wel lichter als zondag, maar wel donkerder als zaterdag en maandag. Iemand enig idee wat dat kan zijn? 
 
Terug
Bovenaan