Zwanger worden / ovulatietesten

Hoi, ik ben ook weer gestart met ovulatietesten. Ik wilde eigenlijk deze maand alles ff loslaten. (niet echt gelukt dus, haha!) ik heb ook een miskraam gehad en daarna behoorlijk onregelmatig en veel last van mn onderbuik/onderrug.
 
Nu had ik zondag een knal positieve ovulatietest op dag 17, helemaal happy. Gister was de streep weg. Dus ik tevreden. Vandaag had ik veel last vna mn onderrug, dus toch nog maar ns getest. Heb ik weer twee streepjes. Wel lichter als zondag, maar wel donkerder als zaterdag en maandag. Iemand enig idee wat dat kan zijn? 
 
 
Nena, 
wat gek... hoe is het vandaag, weer een streepje gehad ? 
Ik heb dit nooit gehad maar geen idee wat het ook zou kunnen zijn.. 
welke testen gebruik je? 
 
 
Ah wat balen Marl1tje .... geef de moed niet op! Op naar de volgende ronde!! 
Ik denk t bij mij ook niet hoor.. maar nog even afwachten tot maandag ... durf niet te testen nog Haha... maar denk dat ik ook ongesteld ga worden...
 
Hoi Nena, een dubbele eisprong is mogelijk. Slik je ook iets van hormonen of iets? 
 
En marltje dat zou balen zijn. Maar er is nog hoop toch?? 
Ik merk nog helemaal niks. Ik wacht woensdag gewoon af en dan ga ik testen. Maar twijfel of ik ook tot zondag de 20e moet wachten aangezien ze zeggen dat je menstruatie 14 dagen na je eisprong komt. 
Wachten is killing ?
 
Hoi Nena, een dubbele eisprong is mogelijk. Slik je ook iets van hormonen of iets? 
 
En marltje dat zou balen zijn. Maar er is nog hoop toch?? 
Ik merk nog helemaal niks. Ik wacht woensdag gewoon af en dan ga ik testen. Maar twijfel of ik ook tot zondag de 20e moet wachten aangezien ze zeggen dat je menstruatie 14 dagen na je eisprong komt. 
Wachten is killing ?
 
Hoi Nena,
Ik had ook zoiets! Dag 12 positief, na 7 dagen weer positief en daarna weer na 2 dagen positief.
Snap er niks van! Volgens de huisarts is een dubbele eisprong Hee onwaarschijnlijk 
 
Terug
Bovenaan