Zwanger worden / ovulatietesten

Mijn NOD is volgende week woensdag. Tenminste dan is het precies 2 weken na de eisprong! Die had ik verbazingwekkend op dag 12(!) al! Maar ik voel echt heeeelemaal niks.. heb normaal gesproken wel vaak last van pijnlijke tepels na de eisprong maar dat heb ik nu niet! Hopelijk heb ik wel een eisprong gehad dan! ?
 
Gelukkig zijn de menstruatieklachten over hoor.. maar als je nu op dag 28 zit zou ik even een vroege zwangerschapstest doen. Dan is het wel heel apart dat ze nu nog steeds vruchtbaar aangegeven.. 
 
Ik heb een test die 5 dagen voor tijd kan dus kan ik woensdag testen ... ga ik dan of donderdag nog keer testen ! 
 
Waahw ingewikkeld. Ik begrijp t niet helemaal. 10 dagen vruchtbaar. Welke dag van je cyclus is dit dan nu? 
En mijn nod (nod is toch wanneer je menstruatie weer begint?) is 16 augustus 
 
Oh wacht dag 28. En vanaf welke dag had je ovulatie getest? Raar dat je alle maanden goed resultaat had met testen en nu ineens niet. 
 
 
 
 
Rianne welke zwangerschaptesten gebruik jij? En saskia nod staat voor niet ongesteldheids dag.. maar wat leuk, allemaal een beetje dezelfde tijd.
 
 
 
Hoi kel lis, heb de test van clear blue met 2 hormoonmetingen, vanmorgen was ik ineens niet meer vruchtbaar, ben ik dan gewoon toch niet zwanger of kan het ook zijn dat je dan zwanger bent en daarom niet meer vruchtbaar ? gaat echt gek deze maand met mijn lijf anders Haha... 
had net goedkope test gedaan van kruidvat en die geeft nog steeds 1 streepje aan wat betekent dat je piek nog niet is geweest... dus ik moet het maar gewoon afwachten denk ik....? Maandag zou ik ongesteld moeten worden dus dat is dan eerste nod dag toch ? 
 
Spannend allemaal he!! Fijn om zo met elkaar te kunnen delen en praten erover ☺️ Welke testen gebruik jij? 
 
Rianne; geen idee wat er bij jou aan de hand is. Ik had met de clear blue testen überhaupt geen piek gevonden dus dat jij 9 dagen lang een piek vindt, is wel heel bijzonder. Ben benieuwd of je maandag ongesteld wordt.
mali Mali: hoe is het met jou? Voel je al iets? het wachtbankje is al niet relaxed en dan ook nog twijfelen aan je ovulatie.. man man man... 
mijn NOD is ergens tussen morgen en zaterdag. Geen idee om eerlijk te zijn. Ik heb opeens een vroege eisprong en ik weet dus niet wanneer ik ongesteld moet worden daardoor. Irritant!
 
Terug
Bovenaan