Zwanger worden / ovulatietesten

Hoi allemaal, ik lees al even mee maar niet eerder gereageerd. 
Omdat ik eigenlijk niet wist wanneer de eisprong was. Daarom sensitest gaan gebruiken. Gisterochtend een licht streepje op ee test, die nu weer weg is. 
Vermoed dat de eisprong is geweest. Dus nu afwachten maar. 
 
 
 
Hoi Nouknouk, licht streepje wil niks zeggen. Ik had bijna alle testen een licht streepje en dag 19 ineens n knalstreep. 
 
 
Saskia, het kan wel zijn dat sommige maar een licht streepje hebben bij de ovulatie. Als hij daarna helemaal weg is dan is het waarschijnlijk wel haar eisprong geweest. Sommige krijgen nl nooit een knalstreep maar 1a2 dagen een licht streepje die daarna weer verdwijnt.
 
ik heb zelf ook wel altijd iets van een heel licht streepje
 
De ovulatietesten van Clearblue vond ik persoonlijk het meest betrouwbaar.
Mijn cyclus is gemiddeld 27 dagen, en positieve ovulatietest bijna altijd op dag 14 of dag 15.
Ik begon altijd met testen op dag 13, 2x per dag. Nu na 4 cycli, zwanger!
Wat ik eerst niet wist, is dat je deze ovulatietest ook kunt gebruiken als zwangerschapstest.
 
 
Na de 10de(overdreven, maar wel een aantal) veelste vroege zwangerschapstest, vandaag 3 dagen voor nod een positieve zwangerschapstest. Voorzichtig blij hier.. 
 
Wauw jacinta en kel lis, wat een mooi nieuws!! Gefeliciteerd !! Ik zit nog steeds op wachtbankje en weet het echt niet... ene moment voel ik van alles maar of t schijn is of echt ... maandag is mijn NOD dus nog even geduld ..
 
Terug
Bovenaan