Zwanger worden / ovulatietesten

He Rianne, een knipperende smiley is nog geen piek. Dan moet de smiley stil staan. 
Ik heb deze maand ook vanaf dag 9 getest. En alle testjes hadden een licht streepje. En halverwege dag 19 ineens een knalstreep. 
Dus misschien heb jij net als ik wel continu dat hormoon in lichte mate in je urine. 
Gewoon doortesten en dan vind je je piek wel!! 
Succes
 
Niet zwanger helaas maar ook nog geen piek ( dag 10) . Wel gek want hoor eigenlijk afgelopen dinsdag m'n piek al te hebben gehad... op verpakking van zwangerschapstest staat wel dat hij pas meet 5 dagen voor uitgebleven menstruatie .. zou het dan nog kunnen dat hij t nu nog niet kan lezen ? 
Bedankt voor jullie reacties :)
 
Maar Rianne, dag 10 is toch vroeg/snel of begrijp ik je nu verkeerd. Als je een cyclus van 28 hebt heb je vaak dag 14 je piek.. of reken jij anders
 
Ik houd al heel lang zo appje bij en die berekend op alle voorgaande keren wanneer ik ovulatie ook heb. Ik zou vorige week dinsdag mijn ovulatie moeten hebben gehad eigenlijk en volgende week dinsdag m'n menstruatie..  het is dus de 10e dag nadat ik eigenlijk ovulatie moet hebben gehad.. vanaf wanneer tel jij/jullie? 
 
Oh nee ik keek net  op de app; rbedoel dat ik voor 10e dag al vruchtbaar ben ( knipperende smiley) en ik dus al n week verder ben nu maar nog geen piek heb gehad maar wel smiley steeds ! 
 
Ik reken vanaf de eerste menstruatiedag. Maar ik weet niet wanneer ik die heb gehad want ik ben gestopt met het spiraaltje en daarna heb ik eem elendige menstruatie gehad van af en aan +/- 4 weken, waarbij ik ook aan de medicijnen moest. Ik wilde weten wanneer mijn ovulatie was want ik wist niet mijn eerste menstruatiedag.  Maar nu snap ik dat je het raar vind haha. Wie weet een voorteken van zwanger.
Maar het duurt me echt te lang voor het testen. Ik heb al dagen een zeurderige/trekkerige buik en ook echt opgeblazen. Maar dat heb ik al heel lang niet meer gehad en nu wel. Maja dat kan natuurlijk ook hormonenschommelingen zijn. Zucht... Ik moet nog tot zaterdag wachten..  Wanneer is jullie NOD?
 
Oke.. als ik reken vanaf mijn eerste dag dan is dit dag 28 al :-0 ...... dus dat is wel heel lang toch? Ben wel vaak onregelmatig ongesteld maar laatste maanden best wel ritme erin gehad .. 
 
ohcjoh dat is wel spannend ! Wat naar dat je zo veel klachten heb gehad ,gaat het nu wel weer beter? wachten duurt lang he?
 
Terug
Bovenaan