Zwanger worden / ovulatietesten

Hoi Saskia en Mali Mali,
Alle andere testen die ik heb gedaan waren wit, dus vermoed dat dit hem was. 
Voor mij is het met name uitzoeken wanneer de eisprong is, heb daar nooit iets van gevoeld. Dus ben benieuwd hoe het de volgende maand is(tenzij er een zwangerschap is?)
 
Hi, 
Ik heb het forum een beetje doorgelezen en handige tips gelezen over de ovaluatie testen. Ik maak ook veel gebruik van de app Maya. Bij mij is die handig omdat een regelmatige cyclus heb van 27 dagen. @Kel lis Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap!!Ik las net dat je een aantal te vroege testen hebt gedaan. Die waren dus negatief?  Vrijdag is mijn NOD. Ik ben al een paar dagen aan het aftellen en wilde maandag testen, dan kan ik dus bij negatief beter later nog een keer testen... 
 
Ik zit me te bedenken of ik voor de volgende ronde weer Sensitest wil gebruiken. Een aantal van jullie hadden clearblue maar die lijkt me zo moeilijk in gebruik omdat je ergens overheen moet plassen toch? Ik ben zelf meer fan van dipstick of cassette. Bij zo'n smiley zie je het streepje niet dikker worden maar gewoon ineens een smiley dus als je 1 keer per dag test zou je em ook kunnen missen lijkt mij. 
Ik las ook iemand over kruidvat testen. Hoe zijn die bevallen? Action lijkt me eigenlijk niks omdat je daar heel erg uitlopende recensies over leest. 
Misschien maakt het niet eens zoveel uit maar werd in het begin wel erg onzeker van al die streepjes. Eem gevoeligere test zou voor mij dus niet handig zijn omdat ik nu op alle testjes al een licht streepje had. 
Slikken jullie trouwens ook hormoonbevorderende medicatie? Ik las op een ander forum iets over clonid. Maar volgens mij moet dat op recept. Zelf slik ik alleen Davitamon mama vanwege het foliumzuuR
 
 
 
Vraagje ; als ik morgen ongesteld moet worden, is dat dan mijn NOD of dinsdag ? ;-) 
saskia; ik heb die van clear blue en kruidvat samen gebruikt en ze gaven voor mij zelfde aan, alleen toen clear blue onvruchtbaar aangaf had ik bij kruidvat test nog 1 streepje .. ik weet bij kruidvat test dus niet goed wanneer het hoog vruchtbaar is ( maar geen piek) of wanneer het onvruchtbaar is .. 
denk dat alle testen wel voor en nadelen hebben ;) maar ben zelf wel blij met de clear blue testen ...
 
Als je morgen niet ongesteld wordt, is dat je eerste NOD dag. 
Heb je al een vroege test gedaan? Of wacht je tot morgen? 
Bij mij is het woensdag alleen zegt internet dat het twee weken na je eisprong is en dan zou t pas zondag zijn. 
Ik voel helemaal niks dus ga ervanuit dat ik dinsdag of woensdag gewoon ongesteld word. Voor de volgende ronde wil ik ook weer proberen te temperaturen. Deze ronde sloeg dat nergens op. Ene dag 36,3 en volgende dag 37,2 toen 37,8 en dag erna weer 36,8 en dat waren de eerste dagen van m'n cyclus. Heb nu steeds avonds gemeten. Dus wil nu ochtend gaan proberen. 
 
 
Oke dus dan zou ik als ik morgen test wel testen op wat het echt is? Zwanger of niet? Ik was heel lang vruchtbaar ( 10 dagen ) zonder piek te hebben gemeten.. daarna onvruchtbaar en toen niet meer getest tot nu.. ik weet alleen echt niet wat t is; voel van alles maar kan natuurlijk ook van menstruatie zijn.. ik durf gewoon niet meer te testen bang voor tegenslag dan ofzo , echt stom Haha ! 
Maar als ik dinsdag nog niet ongesteld ben dan ga ik woensdag zeker testen denk ik...? 
Oke! Dus dan moet je elke dag temperaturen toch ? Of hoe werkt dat ? Spannend .... 
 
Hi 
Ik heb gelezen dat je het beste in de ochtend, wanneer je nog in bed ligt en nog niks hebt gedaan kan temperaturen. Als je dit elke dag doet kan je de eisprong en de mogelijke innesteling volgens mij goed opsporen. 
Ik heb vandaag een vroege test gedaan (4 dagen voor NOD) en helaas niet zwanger. Ik voelde dit stiekem al wel maar het blijft toch een rot gevoel. Ik heb 2 oudere kinderen van 8 en 11 uit een vorige relatie, hier voelde ik al heel snel zwangerschapsverschijnelen. Ik was bij de eerste net 20 en alles ging toen ook helemaal vanzelf. Nu heel bewust bezig en ik merk dat ik hier erg ongeduldig van word.  In januari gestopt met de pil. Voor mij duurde het bijna 3 maanden voor ik ongesteld werd. Vanaf juni eigenlijk pas echt erop aan het letten. Vorige maand de ovaluatie testen van de kruidvat gebruikt. Ik vind deze duidelijk maar inderdaad zie je pas je streepje wanneer je je piek hebt. 
Vraagje klopt het dat wanneer je hier typt je alleen het stukje zin ziet waar je typt. Dus niet je hele verhaal. Het typt heel erg onhandig.  Is daar een oplossing voor.?
 
                                             
 
Terug
Bovenaan