Zwanger worden / ovulatietesten

Hi  Ik heb gelezen dat je het beste in de ochtend, wanneer je nog in bed ligt en nog niks hebt gedaan kan temperaturen. Als je dit elke dag doet kan je de eisprong en de mogelijke innesteling volgens mij goed opsporen.  Ik heb vandaag een vroege test gedaan (4 dagen voor NOD) en helaas niet zwanger. Ik voelde dit stiekem al wel maar het blijft toch een rot gevoel. Ik heb 2 oudere kinderen van 8 en 11 uit een vorige relatie, hier voelde ik al heel snel zwangerschapsverschijnelen. Ik was bij de eerste net 20 en alles ging toen ook helemaal vanzelf. Nu heel bewust bezig en ik merk dat ik hier erg ongeduldig van word.  In januari gestopt met de pil. Voor mij duurde het bijna 3 maanden voor ik ongesteld werd. Vanaf juni eigenlijk pas echt erop aan het letten. Vorige maand de ovaluatie testen van de kruidvat gebruikt. Ik vind deze duidelijk maar inderdaad zie je pas je streepje wanneer je je piek hebt.  Vraagje klopt het dat wanneer je hier typt je alleen het stukje zin ziet waar je typt. Dus niet je hele verhaal. Het typt heel erg onhandig.  Is daar een oplossing voor.?                                                
 
Hoi, 
kun je aan het begin van je zwangerschap ook erge buikpijn hebben en dat het helemaal onder in je buik al dagen hard is ? Of wijst dat echt op aankomende menstruatie ? Ik dacht ooit te hebben gehoord dat onderin je buik het wel hard kan zijn als je zwanger word ? 
Ik wil woensdag pas testen ... vandaag mijn NOD .. maar t is wel week nr 5 kwam ik vandaag achter (sinds mijn vorige menstruatie) ...in mijn appje berekent hij gemiddelde van aantal maanden dus daarom zou vandaag mijn NOD pas zijn... 
kan zowat niet geloven als het nu gelijk raak zou zijn... ben bang mezelf voor gek te houden met alle klachten ? dus stel test nog zo lang mogelijk uit hierdoor..
 
Als vandaag je nod was kun je prima testen toch? Misschien geeft het rust. Qua kwaaltjes in het begin kan ik je niet echt mee helpen. Ik voel zelf niks. Bij m'n eerste was k al ruim 24 weken toen de arts erachter kwam. Maar als je t echt graag wilt weten gewoon morgenochtend testen. En is ie negatief kun je paar dagen later nog eens testen. Tenzij je menstruatie komt. Succes!! 
 
 
He charissa, Ikheb daar ook last van Hahaha. Op pc gaat het beter maar ik zit nou eenmaal nooit achter pc. 
Ik heb idd ook stiekem al getest en negatief. Nouja t maakt mij wel rustiger. Nu hoef ik niet steeds te hopen en zolang ik niet ongi wordt kan het nog steeds. Wanneer moet jij ong worden?
 
 
@ Saskia ik zit inderdaad ook nooit achter de pc! Dan gewoon geen fouten maken tijdens het typen zodat mijn verhaal er niet heel raar uit komt ;).                                                    
Ik moet vrijdag ong worden. Pas over een paar dagen nu. Maar wat jij zegt, ik ben nu een stuk rustiger! Het is even balen maar dan ben ik tenminste niet zo zenuwachtig meer. 
Wanneer jij? Loopt je cyclus een beetje gelijk? 
@ Rianneh 
Ik heb zelf niet eerder gehoord van een harde buik met pijn. Maar dat wil niks zeggen. Ik zou morgen inderdaad gewoon testen. Spannend! 
Liefs Charissa (profielnaam even aangepast) 
 
Vanmorgen getest en geeft niet zwanger aan .. dus ik denk dat het dus voor volgende ronde gaan is! Maar ben nog steeds niet ongesteld dus afwachten maar.. 
 
Hoi charissa, nee de mijne wisselt van 25 dagen tot 34 dagen. Geen peil op te trekken. Begin al wel wat menstruatieachtige krampen te krijgen dus helaas. Volgens mijn app moet ik morgen ong worden. Had 6 augustus eisprong. Welke test heb jij gedaan? Ik die van Sensitest die je gratis bij de ovu testen kreeg. Had er drie. Nu dus nog 1. Die bewaar ik voor overmorgen als ik dan nog niet ong ben. 
 
En rianneh, jammer dat ie negatief is. Geeft het je ook rust? Of juist niet? Zolang je niet ong wordt is er nog steeds kans. We blijven duimen
 
Terug
Bovenaan