Hi Ik heb gelezen dat je het beste in de ochtend, wanneer je nog in bed ligt en nog niks hebt gedaan kan temperaturen. Als je dit elke dag doet kan je de eisprong en de mogelijke innesteling volgens mij goed opsporen. Ik heb vandaag een vroege test gedaan (4 dagen voor NOD) en helaas niet zwanger. Ik voelde dit stiekem al wel maar het blijft toch een rot gevoel. Ik heb 2 oudere kinderen van 8 en 11 uit een vorige relatie, hier voelde ik al heel snel zwangerschapsverschijnelen. Ik was bij de eerste net 20 en alles ging toen ook helemaal vanzelf. Nu heel bewust bezig en ik merk dat ik hier erg ongeduldig van word. In januari gestopt met de pil. Voor mij duurde het bijna 3 maanden voor ik ongesteld werd. Vanaf juni eigenlijk pas echt erop aan het letten. Vorige maand de ovaluatie testen van de kruidvat gebruikt. Ik vind deze duidelijk maar inderdaad zie je pas je streepje wanneer je je piek hebt. Vraagje klopt het dat wanneer je hier typt je alleen het stukje zin ziet waar je typt. Dus niet je hele verhaal. Het typt heel erg onhandig. Is daar een oplossing voor.?