Zwanger worden / ovulatietesten

Ha sas Kia,
het geeft me nog niet echt rust omdat ik niets snap van deze cyclus.. ik heb mijn cyclus appje staan op 35 dagen ertussen maar is niet standaard altijd zo... ik zette hem gisteren op bereken gemiddelde van afgelopen tijd...en dan zou ik vandaag al 10 dagen over tijd zijn... laatste tijd was t vaak de 4e week na vorige menstruatie dat ik weer ongesteld werd en nu is het al de vijfde week als ik de cyclus van 35 dagen aanhoud ... snap je t nog ?? Haha..
kan het evengoed nog ook al is het nu negatief ? ik snap nog steeds niet helemaal hoe t kan werken ;) 
balen! Ben je al lang ' bezig' ( klinkt zo stom) om zwanger te worden ? 
 
Succes!!
 
ja ik snap je. Ik had een hele poos een cyclus van precies 28 dagen. Waarom het dit laatste jaar zo in de hobbel is, is mij ook een raadsel. 
Dit is mijn eerste cyclus bewust met ovulatietesten. Juist omdat ik gewoon niet meer snapte wanneer nou de vruchtbare dagen waren. Maar als k dit een aantal keer heb gedaan en het lukt niet dan stap ik rustig naar de huisarts. Heb vanaf m'n laatste zwangerschap alle cyclussen bijgehouden. De jongste is nu bijna 4 dus genoeg materiaal om over te dragen dacht ik zo. Tussen de jongste en de oudste had ik gewoon mazzel. Zit 2,5 jaar tussen en ik heb 2 cyclussen gehad. 
 
Hoe zit het bij jou? Als je vragen hebt zou ik gewoon langs Ha gaan hoor. 
 
ja ik snap je. Ik had een hele poos een cyclus van precies 28 dagen. Waarom het dit laatste jaar zo in de hobbel is, is mij ook een raadsel. 
Dit is mijn eerste cyclus bewust met ovulatietesten. Juist omdat ik gewoon niet meer snapte wanneer nou de vruchtbare dagen waren. Maar als k dit een aantal keer heb gedaan en het lukt niet dan stap ik rustig naar de huisarts. Heb vanaf m'n laatste zwangerschap alle cyclussen bijgehouden. De jongste is nu bijna 4 dus genoeg materiaal om over te dragen dacht ik zo. Tussen de jongste en de oudste had ik gewoon mazzel. Zit 2,5 jaar tussen en ik heb 2 cyclussen gehad. 
 
Hoe zit het bij jou? Als je vragen hebt zou ik gewoon langs Ha gaan hoor. 
 
mijn tweede keer dat ik bijhoud mbt mijn cyclus wat mijn vruchtbare dagen zijn, en eerste keer bewust bezig met zwangerschap .. dus ik moet ook gewoon geduldig zijn denk ik! Maar het is deze cyclus gewoon zo raar ofzo ... lang vruchtbaar, geen piek gemeten , nog niet ongesteld, vage klachten ... dusja dan blijf je twijfelen Haha ! 
 
Oke...! Dus spannend ook voor jullie !! Hopelijk snel goed nieuws :) gun het je !!
 
Ja dat is wel vreemd he?! Zo raar dat je geen piek had. Maybe sprong je ei niet ofzo. Wat ik ervan lees is dit; Soms geeft de ovulatietest na de meting geen LH-piek aan.  Veel vrouwen doen namelijk op de verkeerde tijd de test. Je kunt je LH-piek maar 24 uur meten, al kan dit natuurlijk ook korter of langer zijn. Daarnaast meten veel vrouwen hun LH-piek in te dunne urine, omdat ze teveel of te vaak drinken. Tenslotte hebben sommige vrouwen af en toe geen ovulatie tijdens hun cyclus, waardoor er geen LH-piek te meten valt. Dit vooral bij oudere vrouwen voor.
maarja, wij kunnen alleen maar gissen. 
Afwachten wat er gaat gebeuren. Ik ben benieuwd! Ik gun het jullie ook!! 
 
Qua meten kan ik het bijna niet gemist hebben omdat ik elke ochtendurine heb gemeten ... 
maar inderdaad; we wachten af!:) 
 
lief, dank je wel:)
 
Ik haak even in je moet juist niet met ochtend urine dat heb ik begrepen?! Maar bv elke middag om3 ofzo wel zelfde tijdstip
 
Iris, volgens mij is het per test verschillend wat ze adviseren , dat gevoel heb ik in ieder geval..
 
ik ben ongesteld geworden helaas dus op naar een volgende ronde !!
 
 
Terug
Bovenaan