Zwanger worden / ovulatietesten

Ik gebruikte idd ook geen ochtendurine. Maar rond 10 uur ochtends en 10 uur avonds. 
Balen Rianne. Wie weet volgende ronde! We gaan gewoon weer proberen 
 
Hallo allemaal,
Ik ben inmiddels al een jaar gestopt met de pil en nog altijd niet zwanger. Vorige maand had ik bloedverlies tussendoor, en krampen. Deze maand ovulatietesten gekocht, en toen de ovulatietest positief was (dit was gister), had ik ook weer bloedverlies en krampen. Vanochtend was de test negatief, dus ik neem aan dat ik de rest van de cyclus niet meer hoef te testen? Dit heb ik de 10 maanden ervoor nooit gehad, dus ik heb het idee dat m'n lichaam nu pas weer 'normaal begint te functioneren'. Ik vind het super spannend allemaal, vooral omdat het al zo lang duurt! Als ik het hier zo lees, lijkt het alsof velen van jullie maandelijks een test doen? Ik heb ook tot nu toe bijna iedere maand een test gedaan, maar dat leidde altijd tot teleurstelling. Ik wil nu dan ook niet meer zo snel een test doen. Alleen, is het altijd zo dat je 14 dagen na je ovulatie ongesteld moet worden? Of kan dat toch afwijken? 

 
Het kan afwijken maar 14 dagen is een gemiddelde. maar die tussentijdse bloedingen zijn wel vreemd. Wat vind je huisarts daarvan? De meeste vrouwen hebben gewoon 1 piek bij ovulatietesten. Maar als je t zeker wilt weten moet je je hele cyclus in kaart brengen. Ik had m'n piek op dag 19 en dag 20 m'n eisprong.  Vanmorgen dag 32 getest en een heeeeeel vaaag licht streepje. Dus fingers crossed hiero 
 
Hallo allemaal ,
Dit is onze 2e maand dat we het proberen..
Heb voor de 1e keer een ovulatietest woensdag gedaan en gelijk een hele donkere streep.. Nu klussen wij vaak om de dag of om de paar dagen. Gisteren weer getest en toen een lichte streep. Woensdag was ik super moe en erg veel hoofdpijn. Gisterochtend ging het prima met opstaan totdat ik op mijn werk aan kwam en door de grond ging van de steken rechts onder in mijn buik wat daarna naar het midden trok. De hele dag erg veel steken gehad met lachen of hoesten etc.. Ik neem aan dat het komt door de eisprong ? Als het goed is word ik 30 of 31 augustus ongesteld.. Groetjes Laura 
 
Sas Kia, spannend! Ik hoop dat je inmiddels al meer zekerheid hebt en goed nieuws?
Ik ben met mijn tussentijds bloedverlies nog niet bij de huisarts geweest! Ik verlies nog steeds bruin bloed, lees wel dat dit een ovulatiebloeding kan zijn. Ik wil niet te snel bij de huisarts aankloppen, maar misschien moet ik toch maar eens een afspraak gaan maken. Ik heb ook een zeurende buikpijn, maar dit kan verder nog niks zijn, want m'n eisprong was de 15e of 16e en heb het al een paar dagen... 
 
Nog steeds n mini streepje. Morgen weer proberen. Haha. 
Ja buikpijn heb ik idd ook vanaf de ovulatie al... 
het wachtbankje dus ook voor jou! Ik zal voor je duimen!
 
 
Terug
Bovenaan