Zwanger worden / ovulatietesten

Volgens mij is een streepje een streepje toch? Dus ik denk dat je dan echt wel zwanger bent! ? Maar ik zou ook iedere dag een nieuwe doen, om zeker te weten haha! 
Ja, ik denk zelf dat ik er teveel mee bezig ben en mezelf gek maak. Ben ook super misselijk nu, maar ik ga er vanuit dat het negatief is. Bloeden is gelukkig eindelijk gestopt! 
 
Beste dames,
Ik wil me graag bij jullie forum aansluiten. 
Deze ronde is voor mij de 7e en ik gerbuik al een paar rondes ovulatiestick. Mijn menstruatiecyclus is altijd heel stabiel, maar toch vind ik dat de ovulatiestick een extra zekerheid geven. Ik begin vaak 11 dagen na mijn menstruatie met testen en doe het s ochtends en s avonds. Ik heb dan vaak al een heel licht streepje en die is een dag voor mijn eisprong echt duidelijk op zijn donkerst, de dag erna is het streepje dan ook weer veel lichter.
 
Nu heb ik nog een andere vraag:
Hebben jullie verstand van je temperatuur als je zwanger wilt worden?
Ik houd het al een tijdje bij, maar wordt er niet veel wijzer uit.
Mijn laatste menstruatie was 31 juli, die ochtend had ik een temperatuur van 36.7 
Dit heb ik altijd als mijn menstruatie komt.
Ik meet mijn temperatuur altijd s ochtends rond dezelfde tijd nog voordat ik uit bed geweest ben.
Mijn resultaten zijn als volgt:
 
31-7: 36.7
01-8: 36.7
02-8: vergeten
03-8: 36.6
04-8: 36.7
05-8: 36.7
06-8: 36.8
07-8 36.7
08-8: 36.7
09-8 36.3
10-8: vergeten
11-8: 36.7
12-8: 36.7
13-8 36.6
14-8: 36.8
15-8: 36.8
16-8: 36.9
17-8: 37.0
18-8: 36.7
19-8: 36.7
20-8: 37.0
21-8: 36.7
 
Ik heb altijd een menstruatie cyclus van 27 of 28 dagen. 
Ook heb ik ovulatiesticks gebruikt, dus de kans ik groot dat ik 13-8 mijn ovulatie heb gehad.
Daarna stijgt mijn temperatuur ook langzaam.
Wat ik alleen raar vind is dat hij na 5 dagen na mijn eisprong weer 36.7 is.
Ik dacht eerst misschien een vroege innesteling, maar de dag erna en vandaag is hij weer zo laag.
Mijn NOD is zondag 27 augustus pas, dus daar kan de temperatuurdaling nog niet van zijn.
 
Weet een van jullie waar deze wisselende temperatuur door kan komen?
 
Bedankt alvast!
 
Hallo dames
Weer eventjes een update van mij haha. De 16e een positieve ovulatietest gehad en de 17e erg veel steken sochtends.. Paar dagen na mijn eisprong erg pijnlijke tepels en vage krampen soms. Vandaag veel buikpijn gehad vooral bij men navel (blindedarm is er al uit haha). Gister tijdens het vrijen ook een erg nauw gevoel alsof alles opgezwollen is daar beneden bij mij. Tijdens een orgasme ook steken links richting mijn lies.. Ben heel erg benieuwd maar ben bang dat mijn lichaam mij voor de gek houd omdat ik er onbewust toch wel veel mee bezig ben.. Oja en eigenlijk word ik eind volgende week ongesteld. Groetjes Laura 
 
Goedemorgen Dames,

Ook ik ben "nieuw" hier en voeg me graag toe aan deze "discussie".
Wij zijn ook een maandje bezig, volgens mijn berekeningen zal ik aankomende zaterdag mijn eiersprong hebben. 
Begin deze week begonnen met de ovulatietesten, helaas nog niets :-(.

Morgen ga ik het dan ook weer opnieuw proberen om te kijken of mijn cyclus gelijk loopt met wat ik berekend had haha.

Stiekem toch wel druk mee
 
Hoi dames, 
vraagje, de periode komt er bijna weer aan van m'n ovulatie ;) , hoe ver voor ovulatie ongeveer beginnen jullie met ovulatietesten? Volgens t appje heb ik volgende week dinsdag m'n eiersprong ... 
 
 
 
Hoi Lisa, bij mij werkte dat temperaturen niet. Het schommelde mega heen en weer dus kon er geen touw aan vast knopen. Ik kan je hier niet mee helpen. 
Hoi Laura, spannend he. Ik voelde ook van alles ineens en dacht dat t kwam doordat ik er zo bewust mee bezig was. Eind deze week heb je je nod? Ik zal voor je duimen!!
Welkom dieh!
 
Pardon vorige bericht wilde niet verder. Ik testte bij twijfel twee keer. Liever ochtend en avond dan m'n ovu missen. En Rianne volgens mij begon ik op dag 9 al. Was bang dat ik em zou missen Haha. Spannend nu weer nieuwe ronde. 
Ik zit nog steeds in dezelfde cyclus. Dag 42 nu... vorige week maandag bij huisarts getest. Vaag positief. Heeeeeel vaag. Vanmorgen weer bij huisarts en hetzelfde resultaat. Hij heeft gyn gebeld en daar kan ik morgen terecht. Heb al ruim 2 weken buikpijn. Hoop wel zwanger te zijn. Vind t maar vaag dat die testen steeds zon miezerig streepje geven. Hcg blijft laag. Nouja op hoop van zege. 
 
Succes dames!!
 
Soort van gefeliciteerd Saskia, lijkt mij dat je zwanger bent. Maar als de huisarts er zelfs aan twijfelt... ben benieuwd wat de gynaecoloog dan zegt. 
 
Terug
Bovenaan