Zwanger worden / ovulatietesten

Dames, 
weten jullie hoe dit kan ? 
Ik had vorige week woensdag mijn ovulatie ( test van clear bleu was overduidelijk! Cyclus liep goed dit keer) en nu vanmorgen had ik een bloeding , ik dacht eerst ; zou het een innestelingsbloeding zijn? 
Nu had ik net weer bloedverlies en leek op ongesteldheid ... maar hoe kan je 5 dagen na je ovulatie al ongesteld zijn?? Dat is toch gek? 
Of kan zo bloeding ook heftig zijn en lijken op ongesteldheid ? 
 
Ik snap er niets van... 
 
Hoii dames nu 2 weekjes verder we waren even lekker op vakantie. In de vakantie wel ongesteld geworden helaas. Zou vandaag mijn ovulatie hebben alleen test ik negatief.. en heb ook geen steken zeg maar toen ik vorige maand mijn ovulatie had. Wel 6 dagen lang ongesteld geweest terwijl ik normaal op de 4 dagen zit dus dat vond ik wel apart.. we gaan gewoon weer een ronde proberen 
Groetjes 
 
@Laura het kan zijn dat je eisprong wat later is. volgens de app die ik gebruik zou mijn eisprong op dag 14 zijn ( zal vast bij de meeste mensen zo zijn ) maar die van mij is op dag 17. (vast gesteld met ovulatie test) Heb vanaf dag 12 getest.
 
Hoi dames
Hier ook weer een vraagje over de ovulatietesten. Ik had maandag een wat donker streepje, dinsdag een stuk lichter dus ik dacht dat ok mijn ovulatie maandag had. Vandaag voor de zekerheid nog een testje gedaan en die is ineens nog donkerder dan maandag. Weet iemand hoe dit kan en wanneer de echte ovulatie dan is? Ik snap er niks meer van.. 
X
 
@Rianne, Hoe is het afgelopen... heb je zo snel menstruatie gehad? 
@Melissa, als je test nog donkerder is geworden is het tijd om te klussen.. ;-) eisprong is erna. 
Zijn er inmiddels zwanger geworden intussen.. Saskia? 
Ik was helaas 7 weken zwanger maar miskraam/leeg vruchtzakje. Dus wacht nu totdat alles achter de rug is..
 
 
@kel lis, wat naar voor je/jullie :-( hoe gaat t nu met je ? 
Ik heb denk ik een innestelingsbloeding gehad achteraf, was wel n heftige bloeding maar gezien de symptomen was dat het denk ik.. dus op naar de volgende ronde weer.. 
is iemand bekend met ovulatietesten van kruidvat ? Ik ga deze proberen nu, ik weet dat 2 streepjes je piek is maar wanneer zie je als je onvruchtbaar ben ? Is 1 streepje onvruchtbaar ? Of vruchtbaar maar nog niet je piek ? 
Succes allemaal!! 
 
Terug
Bovenaan