Zwanger worden / ovulatietesten

Hey Rianne,
 
Mijn nod is denk ik dit weekend. Met etos testen al getest maar kreeg met 5min een tuurstreep waarvan ik niet overtuigd ben. Vanmorgen ook weer gedaan, weer zo'n tuurstreep, had gehoopt dat hij duidelijker zou worden. Het wat echt rond de 5 min en daarna mag je m niet meer aflezen. Ik heb het geprobeerd om op de foto te zetten maar dat lukt nog niet. 
 
Ahh kellis wat balen! 
Ik heb maandag de NOD, voel me niet fit dus ben bang dat ik gewoon ongesteld wordt... maar nog even afwachten maar...
 
anders ook voor volgende ronde! We geven de moed niet op!!;-)
 
Duiveltjes zijn vrij snel weer gestopt, maar geen positieve test. Dus nog eventjes afwachten. Voel me ook niet zwanger. Al dacht ik het een week geleden wel haha. Maar Rianne, wanneer ga je testen, maandag?
 
Ohh echt wat spannend !! korte bloeding dus? 
Inderdaad afwachten .... ga je nog een keer testen? 
Ik ga morgen maar testen , dag voor NOD .. dan weet ik het maar gewoon .. stel t al steeds uit haha!! Maar heb ook niet het gevoel dat ik zwanger ben omdat ik nu last van m’n buik etc krijg...  maar hoorde gisteren van bekende dat zij ook helemaal daarvoor geen klachten had en toch zwanger was dus dat kan ook ;-) en 1,5 week terug dacht ik het ook Haha ! 
We gaan t zien morgen... 
 
succes!! Hoop t echt voor je !! 
 
Ahh Oke ! Op naar nieuwe ronde !! 
Ik heb zondag getest en was niet zwanger, vandaag is m’n NOD maar nog steeds niet ongesteld .. dus afwachten maar !! Denk dat ik morgen of overmorgen t wel wordt... 
hihi ja snap ik !! 
 
Oeeehh toch weer spannend.. dat vind ik echt het meest frustrerend. Je bent nog niet ongesteld maar hebt ook geen positieve test in de handen.. maar ik ga voor je duimen dat hij positief wordt... 
 
Terug
Bovenaan