Zwanger worden / ovulatietesten

Ik heb ze vorige week gebruikt. Eerste ronde pas maar wilde weten of ik inderdaad mijn eisprong voel als ik niet aan de pil ben. En dat was ook zo. Alleen worden mijn lijntjes niet zo donker aps de teststreep. Maar je zag duidelijk een piek. Vanmorgen kreeg ik ineens een bloeding uit het niets. Is pas 4 a 5 dagen na mn eisprong dus heel raar. Maar we kunnen enkel afwachten !
 
RianneH als je niet in je vruchtbare periode zit dan zie je een heel licht of geen tweede streepje. Je hebt dat hormoon wat je test altijd een beetje in je lichaam zitten. Vandaar dus dat sommige vrouwen altijd een licht streepje hebben. Bij mij was dit niet zo, dan was hij altijd wit.
Maar her zaad kan natuurlijk wel een aantal dagen in leven blijven, dus je wewt het nooit haha.
ik ben ondertussen alweer 8 weken zwanger, de tijd gaat snel! 
Wat trouwens ook wel leuk om te weten is, is dat ik al 5 dagen voor mijn NOD een positieve ovulatietest had! Ik had wel eens gehoord dat die ook positief testen als je zwanger bent en bij mij klopte dat dus.
 
@Christa en lisa, Wat leuk, gefeliciteerd! Lekker genieten van jullie zwangerschap. 
@Rianne, we gaan gewoon weer voor de volgende ronde. Wanneer verwacht jij je eisprong ongeveer..
 
&lisaP en @Kellis, 
bedankt voor jullie reacties! Ik verwacht maandag mijn eiersprong ! Streepje word ook steeds donkerder inderdaad nu Lisa :) 
ben benieuwd !! 
 
Wat tof dat je 8 weken zwanger bent !! Gefeliciteerd!!!  Hoelang heeft het geduurd voor je zwanger was ? Voel je je goed? 
 
Wanneer is jou ovulatie Kellis ? 
 
Mijn ovulatie is denk ik al geweest.. maar heb nog geen eerste menstruatie gehad na de miskraam, dus ben nu aan het wachten. Wel evengoed gemeenschap gehad maar puur voor de fun dus niet op ovulatie gelet al heb ik die wel gevoeld. Had een avond steken die dag erna hebben we gemeenschap gehad, dus in principe te laat.. maja.. Denk dat 7/8okt mijn nod is.. maar zeker weet ik niet.. en Rianne wanneer is jou ovulatie.
 
Hoi dames,
Ik heb, zoals jullie wel gemerkt hebben, het forum even gelaten voor wat het is. De huisarts heeft een week later weer getest maar was nog steeds n twijfelachtig onzichtbaar streepje. Ben doorgestuurd naar de gyn vanwege vermoeden op een BBZ. Dit bleek gelukkig niet het geval. Het vruchtje zat keurig in de baarmoeder. Echter zat er naast het vruchtje een grote bloedvlek was ruim 3x zo groot was. Gyn zei dat het van alles kon zijn, kneuzing baarmoeder of beginnende miskraam. Ik ben tot op heden nog geen bloed verloren en heb inmiddels mijn derde echo gehad. Het vruchtje groeit goed en het hartje klopt al. Het bloed is deels opgeruimd door mijn lichaam. Het lijkt erop dat het goed gaat komen. Voorzichtig blij hier! Nu dus 10 weken zwanger! 
Hoe gaat het met jullie?? Al vorderingen gemaakt? Kel is wat naar van de miskraam. Hoe voel je je nu?
 
Hey Saskia, wat fijn, gefeliciteerd! Al 10 weken. Maar snap dat je voorzichtig blij bent. Hier gaat alles goed, ik verwacht mijn nod komend weekend. Omdat ik een miskraam heb gehad weet ik het niet precies wanneer mijn nod is, maar dan zit ik 14dagen na mijn ovulatie. Stiekem hoop ik natuurlijk dat het gewoon weer raak is, maar denk dat ik te laat was. Maar ik heb wel roze afscheiding verloren 4/5dagn na mijn eisprong, dit had ik bij de laatste zwangerschap ook. Hiernaast heb ik nu hele witte afscheiding en een opgeblazen gevoel,last van lucht. Maar dit zijn natuurlijk allemaal symptonen die ook kunnen komen door de miskraam, dus zit vol spanning af te wachten. Soms ga je ook alles een verklaring geven. 3dagen geleden was een ader gesprongen in mijn oog, kan ook komen door hormoonwisseling/zwangerschap. Dus ik zit mezelf echt helemaal gek te maken haha. Maar ik mis ook nog en hoop symptonen waardoor ik het de vorige keer vrij zeker door wist(maagzuur).Stiekem ook al een hcg test gedaan, maar was nog niets te zien, zit alleen maar te turen op de hoop dat er toch nog een lijntje komt haha.. Echt te slecht. Dus nu wachten..
 
Hoi hoi, 
wat spannende tijd voor jullie Saskia, gelukkig lijkt het nu goed te gaan!! Hoe voel je je verder? Had je voordat je wist dat je zwanger was veel klachten ? En nu? 
@kellis, vreselijk he dat wachten ... bij alles ga je je afvragen of het door zwangerschap kan komen.. wanneer is je NOD ? Mijne is as dinsdag ...we hadden dit keer volgens mij wel precies gemeenschap tijdens m’n ovulatie ( en daaromheen ook)  maar weet echt niet wat ik moet denken , ben niet misselijk maar wel dat bepaald eten en drinken me niet smaakt ( maar misschien komt dat ook wel door heftige hoofdpijnaanvallen afgelopen week?) mijn darmen rommelen, veel lucht ook en wel beetje maagzuur ook gehad , voel me beetje labieler maargoed dat kan ook meerdere oorzaken hebben... zelf denk ik dus van niet... in m’n hoofd moeten al die klachten veel erger zijn bij zwangerschap ? 
maargoed het is afwachten en misschien heb ik wel weinig klachten en toch zwanger, dat zou natuurlijk super zijn , maar durf het niet te geloven ... nog een week wachten dus een dan weet ik het zeker....
 
Terug
Bovenaan