Hey Saskia, wat fijn, gefeliciteerd! Al 10 weken. Maar snap dat je voorzichtig blij bent. Hier gaat alles goed, ik verwacht mijn nod komend weekend. Omdat ik een miskraam heb gehad weet ik het niet precies wanneer mijn nod is, maar dan zit ik 14dagen na mijn ovulatie. Stiekem hoop ik natuurlijk dat het gewoon weer raak is, maar denk dat ik te laat was. Maar ik heb wel roze afscheiding verloren 4/5dagn na mijn eisprong, dit had ik bij de laatste zwangerschap ook. Hiernaast heb ik nu hele witte afscheiding en een opgeblazen gevoel,last van lucht. Maar dit zijn natuurlijk allemaal symptonen die ook kunnen komen door de miskraam, dus zit vol spanning af te wachten. Soms ga je ook alles een verklaring geven. 3dagen geleden was een ader gesprongen in mijn oog, kan ook komen door hormoonwisseling/zwangerschap. Dus ik zit mezelf echt helemaal gek te maken haha. Maar ik mis ook nog en hoop symptonen waardoor ik het de vorige keer vrij zeker door wist(maagzuur).Stiekem ook al een hcg test gedaan, maar was nog niets te zien, zit alleen maar te turen op de hoop dat er toch nog een lijntje komt haha.. Echt te slecht. Dus nu wachten..