Zwanger worden / ovulatietesten

@kellis! Ja inderdaad! Ik blijf nu maar denken; hoe kan ik nu niet ongesteld worden terwijl de test zo duidelijk zondag was dat ik absoluut niet zwanger was... geen enkele verkleuring ! 
Zou dat evengoed dan nog zo kunnen zijn dat je wel zwanger bent als je dag voor NOD niet zwanger test? 
Als ik morgenochtend nog niet ongesteld ben ga ik toch maar weer testen.. maar waarschijnlijk word ik gewoon nu weer later ongesteld , terwijl ik zaterdag en zondag echt last had van alle klachten voor ongesteldheid dacht ik...
 
zo gek he?! 
 
Haha, ik kan dat echt niet afwachten hoor, dan moet ik gewoon testen haha.. maar dat zou natuurlijk wel kunnen.. spannend.... 
Ik duim voor je ;-)
 
Hallo. 
Ik schrijf ook graag mee!
Ik ben nieuw op de forum. Wij zijn sinds 28 september gestopt met de pil. 27 september de laatste genomen en 29 september mijn ontrekkingsbloeding gehad. Wij gaan nu voor ons eerste kindje. Wat is dit een onzekere periode zeg, je hebt zoveel vragen op het begin. Ik heb daarom ook veel gelezen op internet. Ik ben overigens 22 jaar. 
Ik had vanaf zondag cyclus dag 10 het idee dat mijn eisprong eraan zou komen (redelijk vroeg in de cyclus dus). Ik had zoiets van dat kan niet omdat dit nog maar de eerste maand is. Ik besloot dus toch ovulatie testen te kopen zodat ik het kon controleren (dit klinkt erg wanhopig maar ik had zoiets van deze hulpmiddelen zijn niet voor niets op de markt) deze heb ik vanaf dinsdag gebruik cyclusdag 12. Ik had toen duidelijk een 2de streep die nagenoeg even donker was. Ik dacht dus dezelfde dag nog eens te testen omdat je vaak leest dat je je piek soms kan missen. helaas was de streep een paar uur later een stuk lichter en ook de volgende dag was de streep bijna weg. Ik denk dus dat ik hem net gemist heb. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat ik nog geen eisprong heb gehad maar ik heb hem duidelijk gevoeld, buikpijn en flink wat rekbaar slijm. 
Ik ben benieuwd naar al jullie ervaringen. 
groetjes.
 
Heey Rianne, wat jammer, op naar de volgende ronde.. 
Linda wat leuk dat je mee schrijft. Wat spannend voor je een eerste kindje. Hier inmiddels 2 kinderen en gaan voor de 3e.. 
 
Ha Linda! 
Wat spannend! Wij gaan ook voor de eerste dus leuk dat je meeleest en bericht :) succes !! Spannende he... en inderdaad veel vragen, herken ik! 
 
Hey Linda en Rianne, wanneer is jullie NOD, ik zit nu rondom mijn ei.. gisteren nagenoeg een gelijke streep en afscheiding lijkt nu afgenomen. 
 
Terug
Bovenaan