Zwanger worden / ovulatietesten

En ovulatietesten doe ik 2 keer per dag.. Ik had overduidelijk gisteravond een piek en ochtend nog niet.. Dus kan heel kort zijn..
 
Hi Kel lis,
 
Bedankt voor de tip:) ik heb ook nog een ander merk liggen, dus ik leg ze naast elkaar haha! Spannend dat je piek is geweest! Ik heb gelezen dat qua ‘kwaliteit’ je beter om de dag kan klussen, en ook dat als je daadwerkelijke eisprong is geweest je eigenlijk al te laat bent ... kennen jullie dat verhaal? Wat dat betreft zitten jullie dus jelemaal top! 
Maar ik herken je verhaal ten volle: zodra ik weet dat we om en nabij een eisprong zitten, is rustig een boek lezen bíjna niet meer mogelijk he? Wat verdrietig van je miskraam! Het enige lichtpuntje is dat je wel samen zwanger kunt worden gelukkig. Hopelijk deze maand écht goed nieuws voor jullie!
 
Hoi dames ! 
Ik heb inderdaad ook gelezen om de dag, wij willen het ook niet als een plicht gaan ervaren maar ergens kan je er niet onderuit als je zwanger wil raken denk ik?!  Hoe ervaren jullie dat?
 
ik test altijd smorgen alleen ! Ga vanaf morgen testen met de ovulatietesten van sensititest inderdaad! Die lijken me wel fijn dus zal op hoogte houden hoe deze bevallen :)
 
Succes allemaal!! Leuk om zo met elkaar te kunnen sparren! 
Zou inderdaad wel leuk zijn met kerst het te kunnen vertellen :) 
 
 
 
Ik deed het bewust ook savonds testen omdat je dan vaak gemeenschap heb.. Maar een plicht is het wel een beetje maar als je het leuk maakt.. trek wat vaker een leuk setje aan.. Massage.. Kaarsjes.. Ook al zie je dat alleen zelf waarschijnlijk.. ;-) en laten we eerlijk zijn, een straf is het niet toch haha.. 
 
Hoi meiden! 
Na jouw tip Kel lis toch vandaag ook in de avond getest. Zouden vanavond klussen (had ik bedacht ?). Maar duidelijk vanmiddag m’n sprong gehad... en nu wel echt behoorlijk teleurgesteld dat ik het toch nog gemist heb. Duidelijk, de testen van de action werken echt niet goed voor mij. Ik heb de hele week niet een donkere streep gehad, raar toch? daardoor dacht ik steeds dat m’n sprong nog moest komen. En voor je het weet mis je m dus...
 
hoe is het bij jullie?
 
Als je vanmiddag hebt gehad kan je nog klussen hoor.. je eicel leeft gemiddeld 12 tot 24 uur. Tenminste zo heb ik het altijd begrepen maar zaadcellen overleven langer, daarom zeggen ze altijd ervoor.. 
 
Hi EviCato,
 
Snap je teleurstelling, maar hopelijk hebben jullie het tóch nog geprobeerd? Wie weet .... :)
Die Action tests ga ik maar terugbrengen dan, haha. Superfijn om jullie ‘recensies’ te horen. Zeker omdat mijn cyclus zo onregelmatig is de laatste tijd, zijn die testen éxtra belangrijk. Ben tegelijkertijd aan het temperaturen, maar daar is geen pijl op te trekken: elke dag is mijn temperatuur 0.1 punt hoger! Hoe is dat bij jullie?
Ik vind de tip van Kel lis echt top: sfeer kun je inderdaad wel zo goed mogelijk maken. After all is het toch het allerleukst als je kindje geboren wordt uit een romantisch avondje :)!
 
@EviCato: misschien een gekke vraag, maar hoe wist je precies dat je eisprong die middag was? Heb je ook ‘s ochtends getest?
 
xx
 
Terug
Bovenaan