Zwanger worden / ovulatietesten

Ja dat vroeg ik me eigenlijk ook af, want kon ook de dag ervoor zijn geweest, tenminste ik heb bij de sensitest dat het een veel donkerdere test is en ook een paar gelijke testen, dus dezelfde kleur. Daarom test ik 2 keer per dar rond me ei, als ik merk dat hij donkerder wordt.. want anders had ik 3 dagen gelijke streep gehad als alleen sochtends had getest. Want de laatste gelijke streep was juist de afbouwende streep.. ingewikkeld, weet niet of je m nog snapt ;-).. haha.. 
 
Ik snap hem, slim inderdaad:)! Hebben jullie de normale tests van Sensitest of de ‘sensitive’ variant?
Dan ga ik ze bestellen na alle positieve verhalen ;-)!
 
@kellis, wil je nog keer uitleggen mbt sensitest? Ik heb ze nu maar zodra je dus een donkere lijn krijgt test je 2 keer per dag ? Kan dat ook overdag ? Want staat dat je dan niet teveel moet drinken voor test toch ? Maar kan dus zijn dat je anders mist? 
Tegelijk is het ook zo dat als je om de dag klust je evengoed redelijk ‘ safe ‘ zit toch ? 
We willen het zo graag allemaal he dat je blijft denken wat nu beste moment is en wat je wel of niet moet doen juist... merk dat ik erover kan blijven nadenken Haha.. herkenbaar voor jullie ook? 
 
Ik houd een beetje de billingsmethode aan. Wanneer mijn baarmoederslijmvlies dikker en rekbaarder word merk je ook dat de test donkerder wordt, tenminste bij mij. Voordat hij gelijk is test ik al 2 keer, want volgens de test is gelijk aan de controle streep ook positief, maar ik heb ook altijd een test met een donkerdere streep dan de controle streep, maar weet niet of ik dat voor iedereen kan zeggen. Ik test meestal rond 10 uur sochtends en 10 uur savonds.. 
Dat ik er constant mee bezig ben is duidelijk.. Ik ben ook constant aan het kijken of jullie al gereageerd hebben haha. Toch een soort van uitlaatklep ;-)  
Wanneer is jullie NOD? die van mij 2 november.. ben echt heel ongeduldig haha..
 
Oke dank je wel!! 
Haha ja dat merk ik, ik probeer het niet al teveel mee bezig te zijn maar tegen de tijd van m’n ei denk ik er ook wel veel aan hoor ;) ben in m’n hoofd er ook veel mee bezig, ook begrijpelijk we hebben allemaal zo de wens om zwanger te zijn!! 
Nog een vraagje , ik heb aanstaande donderdag m’n eiersprong als het goed is, nu geeft appje aan dat ik vanaf gisteren al middel tot hoge kans op zwangerschap kan hebben.. hoe zit dit dan? Want voordat m’n eitje loskomt kan ik toch helemaal niet zwanger zijn? Ik weet dat zaadcellen langer in je kunnen blijven zitten maar toch snap ik dit nog steeds niet 4 a 5 dagen voor je ovulatie !? 
 
Ahh ja herken ik! Je krijgt geen meldingen dus je moet steeds kijken he?! 
Dat herken ik Hihi .. 
soms denk ik wel, gek dat dit geen gesloten forum eigenlijk is .. zulke privé dingen .. maar het is inderdaad zo prettig om samen te kletsen en elkaar te helpen waar kan.. 
 
mijn NOD is 9 november ;-) 
 
Hi meiden,
 
Het 'eraan blijven denken' is méga herkenbaar .. probeer het niet teveel te doen want mijn HA zegt: als je het te graag wilt lukt het juist niet. Wat ik me dan afvraag is: hoe kan ik het dan 'minder graag willen'?
Haha ik kijk ook héél vaak tussendoor of jullie al iets nieuws hebben geschreven: zo fijn om dit te kunnen delen! Merk toch dat ik het mijn omgeving nog liever niet laat weten, al is dat pittig als je er zelf zoveel over nadenkt. 
Mijn eisprong moet nog komen (heb zelf een app, en zou vanaf morgen pas in mijn 'vruchtbare' dagen moeten zitten). Vanaf donderdag gaan we een weekendje naar Frankrijk: de ideale basis voor wat romantische nachtjes haha. Nu was mijn laatste ongesteldheid niet meer dan 3 dagen een paar druppels bloed, dus ik hóóp zo dat mijn cyclus deze maand weer normaal is ... NOD is pas 12 november. Ik zit dus nog wel even op het wachtbankje, maar duim ondertussen voor jullie ;-)!
P.S. volgens mij betekenen die vruchtbare dagen dat je eisprong plaats gaat vinden in die dagen. Sommige meiden testen niet met die strips, en de app geeft dan aan dat als je gemeenschap hebt in die dagen, de kans groter is op een zwangerschap. Klinkt dat logisch?
 
Terug
Bovenaan