Zwanger worden / ovulatietesten

Ik heb de maanden voorafgaande met ovulatietesten gewerkt en alleen geklust na aanleiding van de streepjes en begreep er niks meer van. Deze maand sinds mijn maandstonden op safe gespeeld en om de dag geklust wel elke ochtend 1 ovutest gedaan en de datum erop geschreven. En we klussen gewoon door voor de zekerheid. Als ik al mijn ovulatietesten naast elkaar leg’ heb ik mijn eisprong duidelijk gehad. En ook gevoeld deze maand (een dubbelsprong trouwens) en flink pijnlijk ook. Klussen was ook erg pijnlijk die dag. Maar we zullen zien of het bij ons heeft gewerkt. Dubbelsprongen zitten in de familie en mijn oudste zoon is van een tweeling (alleen mijn zoon is blijven plakken. En in augustus een miskraam gehad met 7 weken van een tweeling dus ben benieuwd. Het wachten is het ergste.
 
Oohh mamma-tje spannend, wellicht een tweeling... ;-).. nog nooit over nagedacht dat het zo werkt.. toevallig afgelopen ei ook 2 keer gevoeld,snapte er ook niets van.. dacht dat ik het al gehad had. Maar dat een 2e eisprong zijn dus.. bij ons in de familie zitten wel een aantal tweeeiige tweelingen in de familie.
@xwill heb je een zwangerschaptest gedaan na je druppelmenstruatie.. klinkt niet echt overtuigend. En als een HA zegt niet eraan denken, is hetzelfde als denk niet aan een roze olifant.. haha. Al mijn zwangerschappen dacht ik er wel degelijk aan en ben gewoon zwanger geworden. Het zal ongetwijfeld voor een aantal zo zijn, maar het komt als het komt.. en moet eerlijk zeggen dat het van me af schrijven wel ontspannend werkt.. dus ben erg blij met jullie..
 
Ik voelde eerst de steken hel fel aan de linkerkant in de ochtend’ en vervolgens achter in de middag dezelfde steken aan de rechterkant. Wel schijnt het zo te zijn Kel lis dat het binnen 12 uur moet plaatsvinden om het een dubbelsprong te noemen anders kan het napijn zijn van de eisprong. We hebben al 4 kinderen’ dus of het er 1 of 2 zijn maakt niet uit even welkom zwanger zijn is al een geschenk op zich’ dus hopen op 2 streepjes.                                                      .
 
Hoi allen! 
Sorry ff een paar dagen van de radar geweest. We zijn aan het verbouwen dus ff de focus ergens anders. @kel lis, idd ik had die ochtend ook getest. Smorgen een duidelijke streep maar nog stress niet zo donker als de c steel. En om 18:00 was het nog een heel licht streepje. Rond 21:00 geklust. Dus we gaan het meemaken? mijn NOD is 3-11. Nog 2 weekejs wachten dus. 
 
Als het niet raak is ga ik over op clear blue, iets duurder maar wel zo duidelijk. Geen gepier met turen naar een streepje. Heb iets meer hoop nu ik weet dat je eitje wat langer kan overleven, dat wist ik dus niet Whaha. 
 
 
 
Wauw mama-tje, wat extra spannend inderdaad! Met een tweeling kringen jullie een heerlijk groot gezin! Speciaal hoor!
@Kel lis: heb inderdaad vol goede hoop een testje gedaan en was helaas toch echt negatief. Jammer :(. Nu alle pijlen gericht op de ovu testen van deze week ... hoop zo op een donkere streep de komende dagen! Snap helemaal wat EviCato bedoeld: de intensiteit van de gekleurde streepjes zijn soms best confusing...
Het blije gevoel met deze groep is geheel wederzijds @Kel lis! :) er zijn maar weinig mensen waarbij ik zo open en uitgebreid deze belangrijke en daarnaast zo persoonlijke periode bespreek. Best bijzonder eigenlijk, ervaar dat echt als steun! Bedankt daarvoor :)!!
 
 
Hey allemaal, wat spannend.. het word steeds spannender haha. Maar die streepjes vind ik redelijk duidelijk nu.. 
@xwil, wat jammer dat deze negatief is.. wellicht late innesteling ?.. dan zou je het komende maand wel moeten merken..
@EviCato wij lopen dan redelijk gelijk.. mijn nod is 2 nov..
En Rianne 9 nov nod en mamaa-tje wanneer is jou nod? Lopen allemaal wel redelijk gelijk denk ik..
 
5 november hoort mijn nod te zijn’ maar ik heb ook kort geleden een miskraam gehad dus mijn cyclus rommelt nog een beetje. Normaal was mijn cyclus altijd 31 dagen’ en sinds de miskraam de afgelopen maand 29 dagen dus die datum hou ik aan. Ik ben al blij dat ik weer een eisprong heb. Vorig jaar had ik 7 maanden geen eisprong. Nu afwachten’ wel heel spannend allemaal.
 
Terug
Bovenaan