Haha Kel lis, laat me nu niet teveel hoop houden: blijf mezelf tegen beter weten in voor de gek houden met signalen die op een zwangerschap zouden kúnnen wijzen, maar het eigenlijk niet zijn - helaas helaas . Ik hoop er stiekem gewoon op dat mijn cyclus nu normaal gaat worden na 3 maanden aanrommelen, dus ik houd die ovu tests nauwlettend in de gaten, haha. Temperatuur schommelt enorm per dag, dus kan daar weinig wijs uit worden. Hoe is dat bij jullie?
@mama-tje, herken enorm dat gevoel dat het fijn is om gewoon weer een ovulatie te hebben: het is maar niks als er helemaal niks gebeurt he??
Begin november wordt dus spannend voor ons allemaal! Ik sluit de rij op de 12e, míts er een eitje vrij is gekomen tegen die tijd natuurlijk. Fingers crossed...
@mama-tje, herken enorm dat gevoel dat het fijn is om gewoon weer een ovulatie te hebben: het is maar niks als er helemaal niks gebeurt he??
Begin november wordt dus spannend voor ons allemaal! Ik sluit de rij op de 12e, míts er een eitje vrij is gekomen tegen die tijd natuurlijk. Fingers crossed...