Zwanger worden / ovulatietesten

Haha Kel lis, laat me nu niet teveel hoop houden: blijf mezelf tegen beter weten in voor de gek houden met signalen die op een zwangerschap zouden kúnnen wijzen, maar het eigenlijk niet zijn - helaas helaas :(. Ik hoop er stiekem gewoon op dat mijn cyclus nu normaal gaat worden na 3 maanden aanrommelen, dus ik houd die ovu tests nauwlettend in de gaten, haha. Temperatuur schommelt enorm per dag, dus kan daar weinig wijs uit worden. Hoe is dat bij jullie?
@mama-tje, herken enorm dat gevoel dat het fijn is om gewoon weer een ovulatie te hebben: het is maar niks als er helemaal niks gebeurt he??
Begin november wordt dus spannend voor ons allemaal! Ik sluit de rij op de 12e, míts er een eitje vrij is gekomen tegen die tijd natuurlijk. Fingers crossed...
 
Ja idd’ toen mijn ei 7 maanden uitbleef dacht ik serieus at ik in een voorstadium van de overgang zat. Maar gelukkig bleek dit normaal te zijn’ mijn huisarts zei dat het lichaam ff moet herstellen van de klap. Toen ik de afgelopen keer een miskraam kreeg’ was ik ook even bang dat ik weer zo lang moest wachten’ gelukkig kreeg ik 3 weken later mijn ei’ en deze maand heb ik hem iets vroeger dan verwacht gehad. Maar misschien ook wel beter (hoop ik) want op het moment van de eisprong verwachtte ik hem eigenlijk pas een halve week later. Dus dan ben ik er niet zo mee bezig geweest als anders.                         .
 
Jeetje 7maanden wachten op een eisprong.. dat is wel erg lang.. ik heb ook een miskraam gehad, maar hoop toch niet dat het zo lang duurt.. maja we hebben het niet voor het zeggen.. 
@xWill ik snap dat het heel frustrerend is.. en dat je jezelf misschien helemaal gek maakt.. doe ik nu ook hoor haha. Als ik aanaam het werk ben, heb ik nergens last van en als ik vrij ben, ben ik er best veel mee bezig..
ik heb tot nu tot nog geen kwaaltjes of iets waarvan ik zou denken dat ik zwanger zou zijn. Maar bij men miskraam/laatste zwangerschap merkte ik voor de zwangerschaptest dat ik zwanger was, was er heilig van overtuigd en dat klopte ook. Dus ben bang dat het deze maand niet gelukt is.. geen last van lucht, geen maagzuur dat was voor mij echt heel kenmerkend. Ik heb een moment wel echt buikpijn gehad rondom mijn eierstokken echt 4/5 dagen na mijn ei.. maja dat kan alles zijn. Ben mezelf gelukkig niet gek aan het maken haha ;-). maar ben echt aan het aftellen. Nog 8 dagen, maar ik kan mij echt niet beheersen om niet te vroeg te testen.. 
 
Hi meiden,
Misschien is dat het geheim: 'het niet verwachten' :). Ben er helaas zo minutieus op aan het letten dat elk pijntje wel het begin van een ovulatie zou kunnen zijn haha. En dan wil je toch héél graag dat het raak is...
Ik ga de komende dagen op vakantie, en hoop dan zóveel leuke andere dingen te kunnen doen dat het allemaal iets minder daarop gefocust is. Al kan ik me ook zo goed voorstellen dat die laatste 8 dagen echt killing zijn, @Kel lis! Je zou dat eitje wel bevrucht willen kunnen denken he? (kun je niet zo'n early pregnancy test doen? Of is dat onzin?) Ik hoop zo dat je lichaam deze week eindelijk die vertrouwde symtomen gaat laten zien! Voor mij is dit de allereerste keer, dus vind het ook nog lastig in te schatten waar ik het aan zou kunnen herkennen.
 
Voor early is het ook zelfs nog te vroeg.. misschien kan ik ook nog geen symptomen hebben.. vaak is dat vlak voor men menstruatie.. dus misschien nog eventjes te vroeg.. 
 
Een early test zitten ook nadelen aan’ soms geeft die wel 2 streepjes en vervolgens beeekt de nod toch door. Dan is er wel een bevruchting geweest’ maar de innesteling heeft niet goed doorgezet. Dit zorgt voor veel teleurstellingen’ ik heb heel vaak voor nod getest’ bij negatief was ik weer heel teleurgesteld’ maar de klap als je 2 streepjes hebt en je maandstonden breken toch door is nog teleurstellender. Dus ik durf niet meer voor nod te testen. Ik heb een puzzel gekocht en een Wii voor de afleiding’ anders ben ik er teveel mee bezig haha
 
Ik weet toch al dat ik niet kan wachten tot mijn nod.. heel slecht.. maar weet ook dat je 3 keer dan posotief moet testen om er zeker van te zijn.. nog 7dagen.. 
 
Ik zou met zo’n k2v5 op zijn vroegst over 5 dagen kunnen testen. Ik wil wel maar durf niet meer. Maar de stress is niet te harden.                  .
 
Terug
Bovenaan