Hooi Dames,
Ik ben weer even terug op het forum. Blijft toch fijn om contact te houden. Kelis ik heb je foto's gezien en die lijken er wel op!! De mijne begonnen ook zo vaak. Alleen bleven die 2 weken na NOD nog steeds zo vaag. En toch ben ik nu al 14 weken. Heb ondertussen 5 echo's gehad en alles lijkt goed te gaan. Dit gun ik jullie ook zo!!!
Rianne, hoelang moet je nog wachten tot je kunt testen?
Voor de nieuwe dames: Ik heb de gewone sensitesten gebruikt van sensitest en dit was mijn eerste ronde met ovulatietesten. Als je wilt weten hoe mijn testen eruit zagen kun je kijken op: https://www.sensitest.nl/index.php?p=sensitest-starterspakket-ovulatietesten-pack77
en als je dan naar onderen scrolt, zie je recensies van gebruikers. Bij mijn foto staat er friesland onder met deze tekst:
"Duidelijk twee streepjes op zaterdagochtend 13.00 Blijkbaar heb ik een late ovulatie. Benieuwd of mijn cyclus nog wel klopt of dat de tijd tussen ovulatie en menstruatie gewoon heel kort is. De gemiddelde lengte van mijn cyclus is 29 dagen"
Onze reactie: "Je hebt even moeten volhouden maar dan heb je ook een prachtig resultaat. Op 5 augustus (en dan vooral in de ochtend) heb je je LH piek gevonden. Met 2 streepjes heb je op die dag de grootste kans op een zwangerschap. Vanaf 19 augustus kun je een betrouwbare uitslag op een zwangerschapstest verwachten."
Ik zag ook nog een vraag voorbij komen mbt het klussen. Ik zou idd niet elke dag klussen omdat de zaadjes dan niet van optimale kwaliteit waren. Wij deden 1 dag wel, 1 dag niet. En dat was soms best lastig omdat je dan even verplicht geen seks kunt hebben maar dat was het gelukkig wel waard.
Succes dames en houdt moed!!