Zwanger worden / ovulatietesten

Ja ik weet dat het mis kan gaan.. maar doe het toch.. meerdere dagen na elkaar. Als de hcg oploopt lijkt mij het goed te gaan toch?? Of kan dat ook verkeerd gaan..want als je menstruatie is dat is de innesteling niet goed gegaan, maar vanaf de innesteling maak je hcg aan.. dus dan kan dat toch nooit heel duidelijk worden toch.. of heb jij andere ervaring?
 
Whaaaah its killing.... vandaag toch getest maar twijfelachtig of het een streep is of niet.. inmiddels gevoelige borsten en af en toe beetje lucht.. meer nog niet.. soms wil je denk ik ook wat zien... mijn partner zou zeggen het is wit.. maar dat zit ik zo te turen.. ik denk dat ik wat zie.. zucht.. morgen maar weer testen.. 
 
Heej dames, 
3,5 week geleden heb ik een curretage ondergaan. Sinds 1,5 is het hormoon uit m’n lijf dat weet ik door middel van een zwangerschapstest. 
Nu ben ik sinds maandag bezig met de ovulatuetesten van sensitest. Mijn baarmoeder was heel zacht en had ook veel afscheiding. Ik teste toen die maandag een licht postief streepje maar dat is vandaag nog steeds zo. Hij is de ene x wel net wat donkerder of lichter maar geen knaltest. Ook lijkt mijn afscheiding vandaag weer wat dikker te zijn en heb Ik sinds een paar dagen een gevoelige baarmoeder. Ik snap er echt helemaal niks meer van.
 
 
 
Ha allemaal! 
Ik zit weer op het bekende wachtbankje;-) ! 
Ik had dit keer sensi test maar dat doet helemaal niets bij mij :-( ik had dus gisteren maar van kruidvat gepakt en had gewoon m’n eiersprong die dag !! Dus gelukkig getest en hopelijk is deze vierde ronde wel ‘ raak’ ... 
afwachten maar!! 
Wie zitten allemaal op wachtbankje tot NOD nu? 
 
Succes!!
 
Hoii,
Ik ben er om precies te zijn vandaag mee begonnen hihi.
Ik ben sinds 30 september gestopt met de pil en kreeg op 3 oktober een onttrekkingsbloeding. Nu 24 dagen verder alweer mijn echte menstruatie. Omdat ik nu gewoon nog niet weet hoe mijn cyclus in elkaar zit ben ik begonnen met de ovulatietesten. Nu is het zo dat mijn menstruatie op het moment erg raar is, bruin/ zwart. Zal wel met het ontpillen te maken hebben
 
Groetjes Sharmaine
 
Hey sharmaine en Rianne, leuk dat jullie meeschrijven.. Allemaal super spannend weer..
Ik heb vandaag weer een early zwangerschapstest gedaan, en ja ik weet dat het mis kan gaan.. maarrr ik heb een 2e streep gezien in de eerste 10 min.. nu is de streep echt een tuurstreepje geworden met 1 paarste punt in de 2e lijn.. heb ik nog nooit gehad.. duidelijk zere borsten maar daar blijft het tot nu toe bij.. 
Ik ben nog niet helemaal overtuigd.. ik heb de foto geüpload.. ik weet niet of het werkt, is de eerste keer dat ik dit zo doe.. https://afbeelding.im/wrQ7qRYB en dit was de uitgedroogde versie: https://afbeelding.im/FY4y0mS0 
Ik wil het mijn partner pas na nod vertellen als het echt raak is.. doen jullie iets leuks met je partner vertellen? Hij is altijd bij het testen geweest maar vind het ook leuk om hem eens te verassen..
 
Ik had gister m’n eisprong. Ik had een piek bij mij ovulatietesten ? word nu afwachten...spannend. 
Ik heb 2 miskramen gehad waarbij ik allebei de keren in 1x zwanger was. Dus hoop natuurlijk van harte dat het weer zo mag zijn. 
Ik had mijn partner ook pas verteld toen ik echt een goede rest had. Ik had sokjes gekocht met i love papa erop en die op de eettafel gelegd met de zwangerschapstest erop. Hij kwam thuis van zijn werk en liep er meteen heen. Dat was een mooi moment ?
 
 
Hooi Dames,
Ik ben weer even terug op het forum. Blijft toch fijn om contact te houden. Kelis ik heb je foto's gezien en die lijken er wel op!! De mijne begonnen ook zo vaak. Alleen bleven die 2 weken na NOD nog steeds zo vaag. En toch ben ik nu al 14 weken. Heb ondertussen 5 echo's gehad en alles lijkt goed te gaan. Dit gun ik jullie ook zo!!! 
Rianne, hoelang moet je nog wachten tot je kunt testen? 
Voor de nieuwe dames: Ik heb de gewone sensitesten gebruikt van sensitest en dit was mijn eerste ronde met ovulatietesten. Als je wilt weten hoe mijn testen eruit zagen kun je kijken op: https://www.sensitest.nl/index.php?p=sensitest-starterspakket-ovulatietesten-pack77
en als je dan naar onderen scrolt, zie je recensies van gebruikers. Bij mijn foto staat er friesland onder met deze tekst:
"Duidelijk twee streepjes op zaterdagochtend 13.00 Blijkbaar heb ik een late ovulatie. Benieuwd of mijn cyclus nog wel klopt of dat de tijd tussen ovulatie en menstruatie gewoon heel kort is. De gemiddelde lengte van mijn cyclus is 29 dagen"
Onze reactie: "Je hebt even moeten volhouden maar dan heb je ook een prachtig resultaat. Op 5 augustus (en dan vooral in de ochtend) heb je je LH piek gevonden. Met 2 streepjes heb je op die dag de grootste kans op een zwangerschap. Vanaf 19 augustus kun je een betrouwbare uitslag op een zwangerschapstest verwachten."
 
Ik zag ook nog een vraag voorbij komen mbt het klussen. Ik zou idd niet elke dag klussen omdat de zaadjes dan niet van optimale kwaliteit waren. Wij deden 1 dag wel, 1 dag niet. En dat was soms best lastig omdat je dan even verplicht geen seks kunt hebben maar dat was het gelukkig wel waard. 
Succes dames en houdt moed!!
 
 
Terug
Bovenaan