Zwanger worden / ovulatietesten

Hoi dames! 
Ik lees nog dagelijks met jullie mee. Ik leef ook vooral veel mee! Maar schrijf wat minder omdat die verbouwing veel van mijn tijd opslokt. 
Waaaa wat spannen kel lis! Wanneer was nu ook alweer je nod? Hier nog weinig nieuws te melden. Voel vanalles maar dat kan ook gewoon een rommelende buik zijn. Heb nog niet echt zwangerschapskwaaltjes. Hoewel ik dat bij mijn 1e ook niet had. Ga ook uit van een negatieve ronde moet ik eerlijk toegeven. En to be honest, dat is mss ook wel ff oke. Ik was er vorige maand obsessief mee bezig en dat maakte me zo emotioneel. Boos, bezorgd en ongeduldig. Kost zoveel energie... 
anyway, vrijdag verwacht ik mijn menstruatie (of nod). Keep you posted!!
 
Ohh kellis wat spannend !! Ik hoop het zo voor je !! 
Ik heb donderdag m’n eiersprong gehad maar gisteren niet fit en steken onder in buik en rug en nu lig ik ook misselijk in bed... maar dat kan toch nog niet van een evt bevruchting zijn zo snel na je ei? dat heeft dan toch minimaal een week nodig ofzo ? 
Ik heb 9 november m’n NOD dus duurt nog even voordat ik kan testen ... wachten duurt lang maar hebben gister een pup gekocht dus aandacht kan ik in ieder geval veel proberen te verplaatsen ;-) 
Leuk en fijn het meeleven met elkaar!! 
 
Hoi dames!
na mijn miskraam na 9 weken in september, willen wij het graag opnieuw proberen. Ik heb de eerste menstruatie afgewacht en ben nu begonnen met ovulatietesten. Tot nu toe zie nog geen streep of niets verschijnen, terwijl mijn slijm helder is. Volgens de app die ik gebruik zou het binnen nu en 3 dagen zover zijn. 
Hebben jullie ook helemaa niets en dan opeens een streep, of wordt de streep langzaam donkerder? 
 
 
@lin, wat raar dat je test niet donkerder wordt, maar door je miskraam kan je ei ook uitblijven.. hopelijk heb je hier geen last van.
 
Hier echt bok chagrijnig.. dacht een positieve zwangerschapstest te hebben, daarom wilde ik clear blue doen.. maar die zij niet zwanger.. ik ben nu echt verward.. donderdag is mijn nod, ik weet dat ik wat aan de vroege kant ben.. maar had dit niet verwacht.. dit is mijn andere test: https://afbeelding.im/lEIxEcGc
Hij is nog wat vaagjes.. maar zeker zichtbaar toch?.. 
 
 
 He Kelis, 
ik zie inderdaad een streepje. Ik denk dat je gewoon nog eventjes geduld moet hebben. Je bent vandaag 4 dagen voor NOD dus als je donderdag weer test en het blijft doorzetten dan moet de streep dan duidelijker zijn. Niet stressen!! 
Groetjes
 
Hi meiden,
 
Sorry voor de paar dagen radiostilte, ik was een paar dagen op vakantie in Frankrijk. Heel braaf blijven testen (want volgens mijn app zou afgelopen zaterdag mijn ovulatie zijn) maar de testjes gaven op zn hoogst een licht streepje af. Negatief dus. Gisteravond ook wat ruinverlies gehad dus ben nu officieel de kluts kwijt haha. Als het een ‘echte’ menstruatie wordt dan is mijn lichaam echt een beetje aan het ontpillen nog (duurt dan al wel 10 maanden), maar als het niet doorzet ga ik toch echt even langs de huisarts....de onzekerheid over wat welk bloedverlies nu precies zegt is pittig :(.
 
@Kel lis; wat een fantastische uitkomst qua testen. Ik hoop zo voor je dat ook de Clear Blue er straks gewoon uitknalt bij je!
@Rianne: een pup, wat leuk! Die geeft vást wel wat leuke afleiding :)!
@de rest van de meiden: ik duim mee voor superpositieve ovu- en zwangerschapstesten!!
 
Hey allemaal, 
Clearblue test gedaan en zegt ZWANGER... nu donderdag nog afwachten dan ben ik semi gerustgesteld..  
@xwill, ik zou ook maar de huisarts gaan.. dan weet je misschien wat meer.
 
@Kel lis, wat een TOP nieuws! Van harte gefeliciteerd! Zo gegund meid! Ik duim voor die geruststelling donderdag maar komt vást goed!
 
Terug
Bovenaan