Zwanger worden / ovulatietesten

Kel lis gefeliciteerd!!! Zo fijn voor je! 
 
Welke ovulatie testen gebruiken jullie? Ik heb die goedkope bij de action gehaald maar ik zie helemaal niets gebeuren. Er komt geen streepje of wat dan ook op...frustrerend 
 
Yeah, gefeliciteerd Kellis!!!! Top nieuws!
Vrijdag is mijn NOD. Had vanavond net tegen m’n vriend gezegd dat ik nog helemaal geen ongesteldheidssymptomen heb die ik normaal wel heb. Maar aan de andere kant had ik ook totaal geen zwangerschapssymptomen. Vriend is sporten ik hang op de bank en ineens misselijk joh! Brrr... kan natuurlijk gewoon een keertje gebeuren, of zou het dan toch...? Die ochtendmisselijkheid had ik bij de eerste ook aldoor s avonds. 
 
Nog een paar wachten...
 
Hey allemaal,
Super bedankt! Durf voorzichtig blij te zijn... 12 juli zou ik uitkomen
lin, ik gebruikte die van sensitest.. 
Wat super spannend voor iedereen, ik blijf hier nog eventjes hangen, gun het jullie ook zo.. jullie zijn echt eventjes mijn steun en toeverlaat geweest ook al kan ik jullie niet persoonlijk.. nogmaals thanks allemaal.. ik ga voor jullie duimen...
 
Kan iemand mij vertellen waarom ik 6 dagen lang een ovulatie test positief teste? Ik had 24 oktober de duidelijkste streep derest allemaal duidelijk genoeg zegmaar. 

Deze maand voor het eerst ovulatie testen gebruikt na twee miskramen te hebben gehad..

Ik moet over zes dagen ongesteld worden.

Oh Kel lis, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Nu nog even geheim houden hihi 
 
Hi Joannam,
Wat heftig zeg, 2 miskramen! Hoop dat het snel raak is, en het dit keer helemaal goed gaat. Ik heb zelf helaas geen ervaring met teveel positieve uitslagen op je test, andere meiden misschien? Had je niet verschil in ‘donkerte’ van de testjes? Dus dat er eentje echt uitsprong?
Ga zelf vandaag naar de huisarts omdat ik helemaal niet positief test, en ik al bijna 100 dagen geen échte menstruatie heb gehad (hooguit een lichte bloeding, waardoor ik bang ben dat er helemaal geen ovulatie is ...)
Succes met de testjes!
 
 
X will, dat is ook wel heftig! Ben benieuwd wat daar uit komt zeg.. 
 
even terug wat betreft mijn testen. De zesde dag was het streepje heel licht. En de tweede dag was wel die piek, dus nog spannend tot dinsdag. Wil eigenlijk het weekend testen.. hihi zo spannend elke maand weer
 
Heej meiden,
aangeschoven in dit forum. Al een hele tijd bezig met zwanger worden (lees ruim een jaar) deze maand begonnen met ovu testen. Nu heb ik al een aantal maanden een app op mijn telefoon die mijn ei aangeeft precies 14 dagen na mijn eerste cycles dag. Ik ben op dag 7 begonnen met testen omdat mijn cycles gemiddeld 27 dagen duurt, en op dag 12 gaf die een stilstaande smiley aan. Al daarvoor begonnen met om de dag "klussen". nu zit ik nu dus op dag 17 en heb steken en een zeurderig gevoel in mijn onderbuik. Kan dit iets met de innesteling te maken hebben? Ik weet dat ik er waarschijnlijk veel minder mee bezig moet zijn, maar dat is zoooo moeilijk!
@kel Lis Gefeliciteerd!
 
Terug
Bovenaan