Zwanger worden / ovulatietesten

Tjee, dan zitten jullie om en nabij rond dezelfde dag qua NoD
10 augustus en dan 6 dagen eerder testen. Waaaah dat kan dus al bijna!!!!
 
15 Aug is mijn Nod en dan ben ik op vakantie. Dus ik ga voor mijn vakantie testen.  Maar Saskia als jij de 10e nod is kan je nu toch al testen? Of wacht je op je nod..
 
He kelis, 
ik heb vandaag eindelijk mijn eerste ovulatietest positief!! 
Dus meteen vanmiddag de kids maar even voor de tv gezet 
lekker pedagogisch onverantwoord met een zal chips! Haha. 
Over 14 dagen dus mijn NOD, volgens mijn schema zou het de 16e moeten zijn maar de theorie zegt 14 dagen na je eisprong. En na een positieve test duurt het nog 24-36 uur dus maak er 15 dagen van, kom ik op 20 augustus uit. 
 
 
Ik heb gebruik gemaakt van ovulatietesten van sensitest en ook die van de action. Bevallen mij beiden prima met beiden goed resultaat. Ik heb zelfs een keer op dag 30 een positieve ovulatietest gehad. Nu had ik 23 juli een positieve ovulatietest. Mijn nod zou dus maandag moeten zijn. Echter heb ik vanaf gister al wat roze/bruinverlies. Dus ga er vanuit dat ik na de volgende ronde ga.
 
 
Saskia wat goed.. Eindelijk een positieve test. Soms is een tv ook erg handig hah ?. Maar dan moet je wel weer eventjes wachten... maar max 15 dagen.. Ik ga voor je duimen.
Chantal, maar roze kan ook innesteling zijn.. 
 
Ja maar daar ga ik niet vanuit.. het is nu bruin, lijkt wat meer/erger te worden nu. Dus verwacht dat me menstruatie begonnen is.. al heb ik geen buikpijn of iets.. we wachten het gewoon af.
 
 
Ohh dat is minder ja, dat weet je zelf het beste. Maar wie weet blijft het hierbij en anders hopelijk de volgende ronde. Ik ga duimen voor jullie en mezelf :p haha.
 
Terug
Bovenaan