Zwanger worden / ovulatietesten

Hoi allemaal! 
Sinds deze maand zijn wij meer bewust bezig mbt kinderwens. Gebruik ook ovulatietesten. Van clear blue vooral. Nu krijg ik alleen al vanaf vorige week vrijdag een knipperende smiley( hoog vruchtbaar) maar nog steeds geen piek gehad ! Terwijl dit al de 9e dag is .... 
heeft iemand dit ook gehad ? Is dat normaal 9 vruchtbare dagen al zonder piek te hebben gehad ? Ik begrijp er niets van ;) ...
ben wel onregelmatig ongesteld steeds maar laatste maanden eigenlijk best regelmatig ! En vorige 2 maanden ook ovulatietest gebruikt en toen was het gewoon zoals het hoorde te zijn bij mij ...
groetjes, 
Rianne 
 
Marl1tje, 
kan een ovulatietest dan vruchtbaar weergeven als je zwanger bent ? Je zou dan toch zeggen dat je niet meer vruchtbaar juist bent ? Of is dat niet zo? ( misschien stomme vraag maar heb echt geen idee ;-)
 
Hoi Rianne,
Nee daar heb ik geen ervaring mee! Ze zeggen wel eens dat ovulatietesten ook positief kunnen zijn als je zwanger bent.
Mijn ovulatie testen zijn altijd maar een paar uren knal positief en heb ook een onregelmatige cyclus
 
Helaas hier toch ongesteld geworden. Op na een volgende ronde... hopelijk weer zelfde aantal dagen.. dan is het eindelijk dat me cyclus regelmaat gaat krijgen na bijna 2 jaar geen pil.. 
 
 

Heb zwangerschapstest gedaan maar nu niet zwanger geeft hij aan! Alleen middag meting is niet heel betrouwbaar toch ? 
 
Mali Mali , 
Oke ga ik dat doen ! pfff vind t spannend en weet echt niet wat ik moet denken , wel/niet.....wel/niet zwanger.. 
bedankt voor je reactie !
 
Terug
Bovenaan