Zwanger worden vanaf augustus 2017

Hoi Car,
Balen zeg!! Hopelijk komt er vandaag geen menstruatie op gang. Ik ga voor je duimen. Ben benieuwd naar morgenochtend.
Mijn ochtend gaat voorlopig nog prima. Ook ik hoop dat de menstruatie weg blijft. Bij elk symptoom of gevoel hoop ik dat het geen menstruatie is! Van vreetbuien gelukkig nog geen sprake.. integendeel zelfs. Ik heb steeds minder trek in eten, maar of dat een goed teken is?
Fijne dag meiden 
X
 
Goeiemorgen dames,
Wat leuk dat het clubje steeds meer uitbreid en er dus meer vrouwen hun verhaal hier kwijt willen! Spannend voor iedereen die zit te wachten op hun NOD, we duimen voor jullie!
De Period Calender app is inderdaad super handig! Mijn man licht in een deuk als ik na de "daad" het even in mijn app invul ?
Gisterenavond kreeg ik eens heel erg kramp en nadien had ik een beetje roodbruin bloed in mijn ondergoed... aangezien ik 20/8 mijn laatste pil heb geslikt zou mijn menstruatie pas volgende week moeten zijn... iemand enig idee wat dit kan zijn? Tot nu toe verder geen "bloed" meer tegen gekomen... 
fijne dag allemaal!
x
 
 
Ohhh Carrr wat erg! Haha ik moest er wel even om lachen hoor.. Wat balen, dan ben je al wat zenuwachtig en dan mislukt het ook nog! ? Hou je ons wel op de hoogte?
Zou dat niet een innestelings bloeding kunnen zijn Beccie??
 
 
Haha beccie, hier pecies het zelfde. Na de daad even invullen in de app ?, het kan indd een innestelings bloeding zijn. Laten we daar maar op hopen.
ik denk dat het deze maand en mislukte kans is. Heb de laatste 2 dagen veel krampjes gedurende dag en aangezien ik morgen mijn NOD heb.. zie ik het niet positief in. Hoop natuurlijk dat mijn lichaam gewoon aan het verbouwen is van binnen om alles klaar te stomen voor de baby. 
Ik ben zo benieuwd voor jullie dames. Wachten duurt zo lang bahhh
 
 
Kiek: Hihi ja ik kon er achteraf ook wel om lachen, misschien dat ik het vanavond nog een keer probeer maar dan pies ik wel in een potje =)
 
inderdaad spannend voor iedereen! Iemand in de tussentijd al resultaat gehad? Of helaas ongesteld geworden?
 
kan het geen doorbraak bloeding zijn Beccie?
 
ik hoop met je mee Maxime!
 
liefs Carlijn
 
Hihi ik raak stiekem een beetje in de war met alle namen soms! 
Met een potje is misschien wel handiger ja haha?.. Vanmiddag waren mijn ouders even op bezoek en aangezien ze gisteren (vermoed ik) mijn browse geschiedenis heeft gelezen hadden ze het er ineens over nadat een opvangkindje van me mijn vader "papa" noemde "Jaaa straks is het opa hoor".. Ik heb me rap opgedraait omdat ik eigenlijk heel hard moest lachen. Snel mijn glimlach verstoppen en terug omdraaien! Haha het heeft wel iets om niks te vertellen, maar stiekem vind ik het erg moeilijk!
Zijn bij jullie wel familie/goede vrienden op de hoogte van het "proberen"? ?
 
Haha ja al die namen onthouden is erg lastig! Ik denk zelf inderdaad meer aan een doorbraakbloeding dan een innesteling.. maar je weet het nooit natuurlijk.. als mijn cyclus zich normaal herpakt heb ik volgende week donderdag mijn eerste menstruatie na het stoppen met de pil.. mocht deze niet komen kan ik altijd na volgende week een testjen doen. 
Onze ouders en goede vrienden zijn wel op de hoogte, begin dit jaar ben ik geopereerd aan een poliep in mijn baarmoeder dus toen is het onderwerp kinderen wel aan de orde gekomen en hebben wij er ook geen geheim van gemaakt dat na onze bruiloft de wens er zeker is. Hun dromen stiekem met ons mee want dan zouden onze ouders voor het eerst opa & oma worden! 
 
Ik was toch te ongeduldig en heb net een test gedaan (met bakje). Heb veel gedronken vandaag dus urine was bijna net zo bleek als water... toch eigenwijs; uitslag -> negatief. Hopelijk nog geen betrouwbare uitslag dus als de menstruatie uitblijft probeer ik het zondag opnieuw maar dan maar met ochtendurine..... 

Afwachten Beccie!

mijn ouders, schoonouders en goede vrienden zijn ook op de hoogte, evenals mijn collega's in de dierenkliniek ivm röntgenfoto's maken en narcosegas met operaties. Vind het allemaal te leuk en te spannend om niet te delen.... zo kun je ook weer met hun praten over hun ervaringen!
 
Terug
Bovenaan