Zwanger worden vanaf augustus 2017

Onze ouders en mijn vriendinnen zijn ook op de hoogte van onze kinderwens en weten dat ik begin augustus ben gestopt met de pil. Maar ik houd ze niet op de hoogte van mijn dagdagelijkse bijwerkingen.

Jammer Car, hopen dat je menstruatie weg blijft. Ik ga volgende week testen als mijn menstruatie weg blijft. Ondanks dat ik nu op dag 35 zit, heb ik het idee dat mijn eisprong ongeveer 2 weken geleden pas heeft plaatsgevonden. Hebben jullie nog andere methodes gebruikt om vruchtbare dagen/eisprong in te schatten? Bijv. d.m.v. cervixslijm? Of temperaturen?

Slaap lekker allemaal!
 
Goedemorgen s.o.s 
 
afgelopen 17aug normale menstruatie 
 
waarschijnlijk 30/31aug mijn eisprong (heb een regelmatige cyclus)
 
7sep voelde ik wat krampjes! Overgevoelige botsen! Dikke jeukende aders rond de borsten..!
10sep roze bloed drupjes tijdens het afvegen
11 zelfde 
12 iets meer msar alleen bij afvegen
13 licht roze bruin 
14 bruin donkerrood -test negatief
15 clean-test negatief
17sep is mijn NOD...! 
 
 
Wat denken jullie dames wnnr testen!! Is er iemand die dit ook heeft gehad en zwanger bleek ?❤️? Hoop het zoooo
 
 
 
Spannend Helgapinas! Misschien toch even NOD afwachten?  Ik heb er verder geen ervaring met bloedingen. 
Morgen dus de dag van de waarheid?? Ik hoop op een positieve uitslag voor je!
 
 
Hi allemaal!
 
ik ben Nina en klets graag met jullie mee!
ik heb mijn laatste pil geslikt op 6 augustus en meteen daarna een ontrekkingsbloeding gehad. Sindsdien blijft het een beetje stil.. wel af en toe krampjes en gerommel in mijn buik. Nu heb ik al bijna een week overgevoelige tepels, misschien nog ontpillen? De testjes afgelopen dagen zijn negatief (2besure). Doordat ik echt dacht mijn eisprong te hebben gehad op 29 augustus ben ik vanaf 12 september in een soort lichte spanning.
 
In mei ben ik een maand gestopt met de pil, doordat ik een vreemde (vroege en dubbele) ontrekkingsbloeding had en dacht dat ik mijn cyclus normaal zou krijgen door het na mijn volgende menstruatie te nemen. Ik kreeg ook heel netjes (zonder pil en zonder ontpil verschijnselen) mijn echte menstruatie met een cyclus van 30 dagen.
Nu ben ik zo mee bezig, dat ik bang ben dat je lichaam de gehele eisprong onderdrukt en me allerlei symptomen geeft. Blijft vreemd, hoe je lichaam je kan foppen?!
 
pfft Nja ik ben blij dat ik blijkbaar niet als enige in dat schuitje zit. Echt met iemand over praten kan niet echt omdat ik niemand heb verteld over onze plannen. Ik vind het vooral leuk om te lezen hoe jullie alles ervaren, van ontpillen tot eerste symptonen tot hopelijk ..zwanger!
ik duim voor iedereen.
 
groet, Nina
 
 
 
 
 
 
Hoi Nina,
Welkom! Ik herken het helemaal.. ik zit de laatste dagen ook echt in spanning. Ik heb vanochtend voor het eerst een test gedaan, maar helaas negatief. Ik heb geen idee wanneer mijn NOD is, maar inmiddels zit ik op dag 37. Ben benieuwd of mijn menstruatie binnenkort volgt & anders maar nog eens testen.
Maar het klopt wat je zegt.. volgens mij kan je lichaam je flink foppen!
Groetjes
 
Hi Stephanie, 


Jeetje wat balen! Snel hopen op een positieve test. Ik heb hele goedkope testjes van 2besure zodat het testen niet zo duur wordt als je het vaker zou doen. Je was benieuwd naar methodes om vruchtbare dagen in te schatten. Ik zelf heb het idee dat je libido verhoogd rond die periode en daarna juist weer afbouwd. Tevens had ik een paar maanden geleden duidelijke verandering van cervixslijm. Het werd ineens heet slijmerig en doorzichtig (wist het toen zeker want had toen ook een lh test gedaan met een duidelijke piek).
Ik ben tot het punt gekomen dat ik er zo van overtuigd ben dat ik wel een eisprong moet hebben gehad, dat ik vandaag nog een keer heb getest. Ik zag niks vlak erna en ben ik weer in slaap gevallen... nu leg ik hem net naast 1 van eergisteren en zie ik echt heeeeeeel heeeel vaag iets van een streepje. Ik heb zelfs op internet nog nooit zo'n vaag lijntje gezien xD. Ik durf er totaal niks van te denken omdat het het zo vaag is, het mijn eerste ronde pas is, het een indrooglijntje kan zijn en het een super gevoelige test is (volgens mij hebben we namelijk altijd een beetje HCG in ons lichaam).
 
 
Hmm, wat zien jullie? Ik ben soms bang dat zelfs mn ogen gefopt worden haha. Ik wacht nog even af en zal morgen of overmorgen nog een test doen (en dan wacht ik netjes die drie minuten).
 
Hi Stephanie, 

Jeetje wat balen! Snel hopen op een positieve test. Ik heb hele goedkope testjes van 2besure zodat het testen niet zo duur wordt als je het vaker zou doen. Je was benieuwd naar methodes om vruchtbare dagen in te schatten. Ik zelf heb het idee dat je libido verhoogd rond die periode en daarna juist weer afbouwd. Tevens had ik een paar maanden geleden duidelijke verandering van cervixslijm. Het werd ineens heet slijmerig en doorzichtig (wist het toen zeker want had toen ook een lh test gedaan met een duidelijke piek).
Ik ben tot het punt gekomen dat ik er zo van overtuigd ben dat ik wel een eisprong moet hebben gehad, dat ik vandaag nog een keer heb getest. Ik zag niks vlak erna en ben ik weer in slaap gevallen... nu leg ik hem net naast 1 van eergisteren en zie ik echt heeeeeeel heeeel vaag iets van een streepje. Ik heb zelfs op internet nog nooit zo'n vaag lijntje gezien xD. Ik durf er totaal niks van te denken omdat het het zo vaag is, het mijn eerste ronde pas is, het een indrooglijntje kan zijn en het een super gevoelige test is (volgens mij hebben we namelijk altijd een beetje HCG in ons lichaam).
   
Hmm, wat zien jullie? Ik ben soms bang dat zelfs mn ogen gefopt worden haha. Ik wacht nog even af en zal morgen of overmorgen nog een test doen (en dan wacht ik netjes die drie minuten).
 
 
Terug
Bovenaan