Zwanger worden - vanaf juli 2017

blonde trust super verwarrend dan he! als je aankomende vrijdag nog niet ongesteld bent zou ik nog eens testen... heb je normaal wel regelmatige cyclus dan? ik teste bij mij ook met 3 dagen negatief geloof ik en toen week later ineens wel... heel vreemd!
 
ik voel me momenteel ook enigzins verward volgens telling/kalender zou ik morgen eisprong hebben alleen ineens helemaal niet meer "vochtig" dat had ik vorige week juist heel erg! toen ook wel wat bedpret gehad haha.... nu voel ik steeds van die steekjes/trekkerig gevoel in mn onderbuik snap er niks meer van en stel dat eisprong dus eerder was (vorige week) dan zou nu de innesteling nog niet echt zijn denk ik? totale verwarring dus van mijn kant
 
Misschien was je ei inderdaad later. Dat kan. Hoop dat het alsnog raak is voor je. 
 
Ik heb inmiddels de hoop een beetje verloren. Zou nog steeds top zijn, maar ik heb een cyclus van 28 dagen. Zou dus nu al positief moeten testen. Maar goed, we zullen zien. Zou wel heeel erg tof zijn!
 
blondetrust njah nou volgens mijn berekening zou mn ei dus nog moeten komen snap er niks meer van nouja we wachten het maar weer af kan ook niet veel anders he!

vervelend voor je ! zou t dan denk ik nog een weekje aanzien en dan anders HA bellen? 

 
hoe is het bij jou mali mali? zou je anders niet je gyn bellen nu het al 6 week geleden is? neem aan dat je nog wel controle hebt gehad?
 

Hier nog geen menstruatie te bekennen maar ook 0 symptomen!

morgen is het precies 6 weken geleden maar ik wacht tot vrijdag mocht ik dan nog niet ongesteld zijn geworden.
Daarna zal ik ook m'n vk bellen als het niet raak is, zou niet weten wat ik dan zou moeten.. bij de gyn ben ik nog nooit geweest. Heb geen controle meer gehad. Bij mij is het vruchtje er in 1x uitgekomen en na 5 dagen was het bloeden gestopt en had ik een negatieve test in handen. Ik hoefde dus niet te komen. Aan de tel zei de vk dat het heel normaal was dat het 6 weken duurt. Volgens haar was bij de meeste de volgende menstruatie tussen de 4-6 weken.
Ik hoop niet dat ik dan zon uitzondering ben waar het dan weer maanden duurt.
Joe gaat het bij jullie?
 
mali goh ik ben regelmatig bij de gyn geweest maar ik moest ook pillen nemen dus dat is natuurlijk dan een ander verhaal...
ik werd na 39 dagen weer ongesteld... 
en zoals je hierboven misschien hebt gelezen ik ben in verwarring haha
 
 
Jaa las het! Vervelend he, die onzekerheid !!
Waar hebben we dat nou weer aan verdiend :p
Wat jij had iris kip had ik ook zo ongeveer , ik dacht m'n ei gehad te hebben, was nl ook vochtig daar beneden maar ruim een week later weer precies hetzelfde !!
 
Terug
Bovenaan