Zwanger worden - vanaf juli 2017

Ik heb dat ook Mali..het gevoel dat ik gewoon ongesteld word morgen. Ik probeer daat ook gewoon vanuit te gaan..maar ik vind het idd ook echt spannend! Ik ga ook voor jou duimen vrijdag ?
 
Wat spannend om al jullie verhalen te lezen. Ik lees ondertussen gewoon mee. ? Ik ben morgen 2,5 week overtijd en ondertussen dus al 4 keer negatief getest. Ik ben nu even gestopt met testen om teleurstelling te voorkomen. Vandaag een lichte bloeding. Ik ben benieuwd of het doorzet? Ik had ook gelezen dat het je eisprong kon zijn of misschien toch een  innestelbloeding. Ik hoop natuurlijk het laatste. Als het in ieder geval niet doorzet laat ik vrijdag bloed prikken.
spannend!!! 
Zo fijn om hier je hart te kunnen luchten.
veel succes allemaal xxxx
 
Oh jee spannend dames!!!! Renee, volgens mij staat er op de test na hoeveel tijd je de uitslag niet meer af mag lezen!
ik zou ook enorm zenuwachtig worden van zo'n uitslag!!! En blondetrust, het kan zomaar over 3 dagen een hele andere uitslag zijn voor jou! Duim voor jullie ?
 
Ja ik weet het lieke ? maar stom als ik ben heb ik het biet meteen weggegooid en maakt het me nu toch gek! Haha
Heb nu ook een beetje gevoelige borsten..dat heb ik altijd vlak voor het ongesteld worden..dus verwacht dat dat toch door gaat zetten.
Mali: nee dat heb ik nog nooit gedaan, jij wel? En voel je verschillen?
 
Haha sterkte renee haha nog paar daagjes geduld!
Mali nee zou ook nie echt weten hoe t zou moeten voelen...
 
Terug
Bovenaan