Zwanger worden - vanaf juli 2017

echt? wat raar he! nouja we proberen gewoon regelmatig wat bedpret :p te hebben en zie het dan wel! 1 aug. zou nod zijn dus tot die tijd probeer ik me er maar niet meer zoveel mee bezig te houden
 
wat dus HEEL goed lukt zie je ;-)
 
Hahaha ik ken dat probleem!
Ben dr eigenlijk ook niet mee bezig hoor Hahahaha.
 
Ihet beheerst m'n leven maar een klein beetje ?
 
He wat vervelend blonde trust..normaal had je een regelmatige cyclus toch? Mijn NOD is vandaag of morgen en ik kon het echt niet laten om vanmorgen een testje te doen. Kon me gewoon niet meer inhouden. Ik had een test van kruidvat 2 voor 5 euro. Deze leek in eerste instantie negatief. Ik heb hem weg gelegd en na een uur nog eens gekeken. Nu zie ik toch een licht streepje. Ik lees ook wel eens dat het dan ingedroogd is. Hebben jullie dat wel eens gehad? Ik ga er vanuit dat t gewoon echt negatief is hoor. Maar mij hoofd is nu echt weer all over the place ? 
Mij lukt het dus ook voor geen meter Iris ;)
 
renee ik had dat ook toen ik zwanger was (werd miskraam) toen 2 dagen na nod getest negatief later zag k m in de prullebak ook licht streepje maarja dan telt ie niet he! dus ik na nog 5 dagen dus inmiddels dikke week over tijd wel postief!!!
haahhaha ik zou over 3 dagen nog is testen als je nod is geweest
 
succes met tot die tijd niet gek te worden HAHA oo heerlijk dit forum kan je teminste je rare dingen even delen he ;-)
 
 
Jaa ik had dat ook wel eens gehad. Na een uur of wat een streepje maar toch maar weggegooid.. ik werd gewoon ongesteld daarna maar ik zou over een tijdje nog eens testen en misschien toch maar de tijd aanhouden die er voor staat.. wie weet betekend het bij jou wel iets!!! Maak je niet te gek he, dan duurt het wachten nog langer!!
Ik heb nog 1 test in huis, die is voor vrijdag! 
 
Mja dat is niet helemaal de bedoeling he..dat er pas laat een streepje komt? Toch gek..hoe kan dat nou ? ik probeer me rustig te houden. Ik heb in elk geval wel regelmatig wat te doen. 
Ik ben heel benieuwd naar vrijdag Mali!! Hoe is het nu met jou Blonde Trust?
 
Jaaa het is wel raar inderdaad! Gewoon over een dag of 2 nog een testje doen, dan krijg je misschien wel een knaller!! Ik zal voor je duimen!
Ja ik ben ook heel erg benieuwd maar ga er maar niet van uit.. heb er op een of andere manier geen gevoel bij, hoewel ik t toch wel spannend vind
 
Terug
Bovenaan