Zwanger worden - vanaf juli 2017

Jaa ik las er over in een forum dat sommige vragen daaraan ook een boel kunnen merken. Heb het eens geprobeerd maar lijkt me niet iets waar ik me dagelijks wil bezighouden haha 

mali nou daar ga ik me ook niet mee bezig houden haha! denk dat als je het echt op die manier wil opspeuren wanneer je ei is je beter ovulatietestjes kan gaan gebruiken
maar voorals nog wil ik dat nog even voor me uit schuiven aangezien dit weer de 1e ronde is... (NJAH eig. 2e maar die 7 weken na de miskraam had ik er zeker niet op gerekend dat het raak zou kunnen zijn haha)
nu net ineens een beetje oud bloed waar komt dat nou weer vandaan?! 
soms snap ik er niks meer van hoor 

Pfff lastig Iris! Hopelijk gaat het niet doorzetten! Maar misschien is het innesteling en is je cyclus toch wat langer? 
Hoe is het met jou Lieke? 
Mali, ik ga daar ook maar niet aan beginnen denk ik..lijkt me best wel lastig!
Hier nog niks te merken van een ongesteldheid, ik had wel ovulatie testen gebruikt, en pas op dag 18 een positieve test. Dus zou kunnen dat mijn cyclus deze keer toch wat langer is als anders. (Normaal 28/29 dagen) ik moet dus gewoon even rustig afwachten!

Renee mn nod zou pas rond 30 juli wezen...  Dus dat duurt nog wel ff 
Leuk he dat wachten wou dat je ff nasr binnen kon gluuren wat er gaande is

Okee..ook nog even geduld hebben dus! Had jij voor je mk ern regelmatige cyclus? En jij testte pas ook een week na NOD pas positief toch? Maakt je lichaam dan nog niet genoeg hormonen aan? Of is je cyclus dan gewoon langer? Xx

Ja had voor mk regelmatig! Wel eens een dagje later maja
En nu denk ik dat test ook wel posi was 3 dagen na nod ofzo maar ik dacht
Dat is zown tuurstreepje dat is niks dacht doordruk ofzo snap je?
Week later knal posi! Dus daarom denk ik nu achteraf mssn toen ook al wel...
Want na miskraam was mn test echt super super wit geen enkel streepje te vinden

Hier alles prima Renee! Nog niet ongesteld, verwacht dat t ergens komende week zal gebeuren en dan hoop ik vooral dat er daarna regelmaat in komt. Als dat niet zo is dan ga ik echt aan de ovulatietesten denk ik;-)
maar goed, eerst op vakantie in augustus, daar ga ik lekker van genieten!
bij jou dus nog geen tekenen! Spannend! Wie weet:)

Hoi allemaal, 
Wij zijn in februari gestopt met de pil. Had eerste cyclus van 32 dagen. Volgende maand 28 en daarna continue 26 dagen dus ik ben heel blij. Veel last gehad van ontpillen. We zijn nog op vakantie geweest en ivm zikavirus hebben we 3 maanden een condoom gebruikt. Deze maand mogen we het eindelijk weer eens proberen. Ik heb nagenoeg geen kwaaltjes meer in me cyclus en ze zijn constant. Ik ben dus heel benieuwd wat het gaat brengen. Aankomend weekend ga ik mijn vruchtbare week in. We gaan duimen.  Begin dit jaar was ik er wel meer mee bezig. Nu geleerd het iets los te laten en ik hoop ook dat dat positief werkt. Zal niet super veel mee praten omdat ik er niet continue mee bezig wil zijn maar ik volg het forum wel. Succes allemaal en hopelijk snel een zwangere in deze topic 

Terug
Bovenaan