Zwanger worden - vanaf juli 2017

Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum. Deze maand ronde 1 gehad. Ik vind het allemaal zo spannend. Mijn man heeft best even nodig gehad voordat hij het aandurfde om te gaan beginnen. Ik had gisteren ongesteld moeten worden maar tot nu toe nog niks. Wel al 3 dagen soort van menstruatie krampen. Lijkt me te onwaarschijnlijk dat het ronde 1 al raak is. Vrees een beetje dat mijn lijf me voor de gek houd omdat ik het zo graag wil.
 
karinwerf was je nog aan de pil? dan is zoiezo alles wat ontregeld in het begin! zo niet zou ik er een testje tegen aan gooien ik was ook in de 1e ronde al raak! (helaas mk) 
 
Wat erg dat je een miskraam hebt gehad Iris. Hopelijk is weer snel zwanger worden je gegund!
Ja maar eind april al gestopt met de pil. Ik was gelijk regelmatig ongesteld met een cyclus van 27 dagen. Eind juni besloten om er voor te gaan en dus geen condoom meer te gebruiken. Als ik na het weekend nog niet ongi ben dan ga ik eren test doen. Mocht die positief zijn kan een een pak Valdispert stressmoments voor mijn man gaan kopen denk ik haha. 
 
Oh Mali wat balen zeg!!
welkom suzanne, wat naar dat het zo 
gaat! Ik hoop voor je dat de tijd voor 
jezelf wat snel gaat zodat je droom snel
werkelijkheid mag worden!
 
ook welkom voor jou Karin, ik herken wel wat je zegt
Mijn vriend moest ook wel heel erg wennen,
toch denk ik dat als het zover is hij dan wel heel blij is.!
Inderdaad een testje wagen na t weekend!
Spannend!!
 
Karin hahahaha ik ging er toen juist vanuit dat het wel s lang kon duren of mssn wel helemaal niet zou lukken
Dus toen die positief was ik helemaal in shock en mn vriend ja das nogal logisch he, je bent al n week overtijd en wat zou t anders zijn heel droog hahaha
Idd hoop dat nu weer snel raak mag zijn
 
Voor mij houdt het deze maand echt op ben ik bang. Op de 9e dag na Nod nogsteeds negatieve test. Echt klote. Maar goed. Nog steeds niet ongi. Dat is wel gek. 
 
Misschien volgende maand meer geluk. 
 
Terug
Bovenaan