Zwanger worden - vanaf juli 2017

Wat vervelend blondetrust, die onzekerheid!
wat dat betreft kun je dan maar beter ongesteld zijn, dan weet je waar dat je aan toe bent! Hopelijk lucht dat nu uiteindelijk voor jou ook een beetje op Mali, dat je weet waar je aan toe bent! Misschien dat je hierdoor beter kunt inschatten wanneer komende maand een vruchtbare periode moet zijn.
Fijn weekend allemaal!
 
Hallo allemaal! Na het lezen van alle berichtjes wil ik graag erin mee praten. 
Echt fijn om even verhaal kwijt te kunnen en andere verhalen te lezen. 
3 maand geleden spiraal eruit laten halen en mijn menstruatie was helemaal in de war. Was 2 weken ongi daarna week niks en daarna meteen weer een week erachteraan ongi. :( 
op dit moment hou ik via een app alles bij om een beetje te kunnen inschatten wat mijn cyclus is. 
Mijn vriend en ik zijn nog niet bewust bezig met kinderen maar deze maand toch gezellig gespeeld zonder voorbehoedsmiddelen. We hebben allebei een kinderwens alleen vanwege dat ik hart patiënt ben wou ik eerst nog iets meer focussen op mijn conditie. Maar goed toch zijn we allebei afgelopen weken aan het dromen erover en al van alles aan het verzinnen mocht het wel gebeuren. 
Ik zou deze week ongi moeten worden maar is nog niet geweest.
Heb een vroege test gedaan van de kruidvat maar die was helaas negatief. Ik weet niet zo goed wanneer ik het beste opnieuw kan testen. Ben bang voor opnieuw een negatief resultaat. 
Ik heb wel last van lichte buikrampen en ochtend misselijkheid. 
Toch heb ik het idee dat ik mezelf van alles aanpraat hopelijk geen schijnzwangerschap.. 
Ik hoop dat iedereen die echt aan het proberen is binnenkort goed nieuws hebben :) 
 
 
 
 
 
Balen zeg, vooral die onzekerheid is zo slopend! Ik wens jullie allemaal succes! En duim dat we straks allemaal een positieve test in handen mogen hebben. Wel grappig om te zien hoe die mannen erop reageren. Mijn vriend wil al 3 jaar een kindje maar ik was er nog niet klaar voor. Hij was zo blij toen in zei dat ik er ook klaar voor was, geweldig. 
 
 
 
Welkom Lunasis,
oh jee, wat een gedoe! Ik ben na verwijdering van t spiraaltje nog niet ongesteld geweest, maar als ik jouw verhaal lees dan kan het best een poosje ontregeld zijn ?
hopelijk snel via een normaal ritme of snel een positieve test! Zou niet te snel testen. Ze zeggen dat elke 2-3 dagen het hormoon hcg verdubbeld dus ik zou zeker die dagen wachten! Of een ander merk proberen;-)
 
Mijn man knijpt hem wel nu volgens mij haha, maar ik weet zeker dat hij het echt wel leuk vind. Ik zit nu op mijn derde dag niet ongesteld. Wanneer kan ik het beste testen? Ik wil ook niet te vroeg zijn, maar vind het afwachten zo moeilijk. Ik hoop ook dat iedereen snel een positieve test in handen krijgt!
 
Ik kon het niet laten en heb nog een keer getest helaas wel weer negatief. 
Mocht ik over een week nog niet ongi zijn dan test ik nog een keer. 
Ook leuk nieuws mijn vriend en ik hebben besloten om er toch voorledig voor te gaan. Mocht het deze maand niks worden gaan we voor de volgende ronde. 
 
@lieke volgens mijn huisarts zou het hormoon er snel uit zijn en zijnde menstruatie weer normaal op gang moeten komen , maarja iedereen is anders. Hopelijk is het bij snel weer normaal :) 
 
@karin volgens de meeste testen eerste dag dat je periode zou moeten beginnen. Als er niet genoeg hcg aanwezig is kan je het beste paar dagen later nog een keer testen... spannend hoor! 
 
Zo, ik ben ongesteld geworden!
Vervelend ergens maar nu weet ik wel even waar ik aan toe ben en hoop ik dat de cyclus nu constant blijft!
Nu hopen dat ergens de komende maanden de ongesteldheid uitblijft;-)
 
Terug
Bovenaan