Zwanger worden - vanaf juli 2017

Wauw Renee, super gefeliciteerd!! 

 

Een hele fijne zwangerschap wens ik je!

ik heb bij mijn 1e zwangerschap ook gelijk de vk gebeld, kreeg met 6 weken al de eerste echo. 

Geniet ervan.
 
Hey Renee, wat een prachtig nieuws:)
Gaaf, gefeliciteerd samen! Lekker van genieten!
blondetrust, wat raar! Je zou niet de eerste zijn die pas een week na nod positief test dus ik blijf duimen voor je! 
Vervelend Mali, maar misschien ergens wel fijn dat je dan voor nu weer de duidelijkheid hebt en verder kunt en iets meer kunt plannen!
duim voor jullie allemaal! Heeft bij Renee al geholpen;-)!
 
 
Hoi dames ook ik meld me!

Wij hebben ook besloten om voor ons eerste kindje te gaan.

En ik ben echt al 2 jaar erover aan het stressen. Kan ik de bevalling wel aan? Ben ik wel vruchtbaar? Is mijn vriend wel vruchtbaar? Zal het kindje wel gezond zijn? Krijg ik misschien een miskraam? Gek word ik er van! 

Nadat we besloten hebben om voor ons eerste kindje te gaan zit ik op een wolk. Word het een jongen of word het een meisje? Hoe zal ons kindje eruit zien? Ik kan aan niks anders denken.

Het proces in werking gezet, HA gebeld om mijn spiraal te laten verwijderen. Helaas het lukt haar niet. De teleurstelling is gelukkig snel weg en we wachten geduldig af. Verwijzing naar de gynaecoloog, balen lange wachtrij we moeten 2 weken wachten.

Eindelijk de 2 weken zijn om en nu kunnen we eindelijk beginnen! Zenuwachtig zit ik te wachten. En na ruim 20 min hoor ik mijn naam het is zo ver, hij gaat er uit! Daar lig je dan in de stoel die nare klem op je baarmoeder maar ik bijt door de pijn heen. Het is voor onze grootste wens! Maar helaas de draadjes van de spiraal zijn naar binnen geslagen en ook de gynaecoloog krijgt ze niet te pakken. De gynaecoloog verteld me om mijn kleding weer aan te trekken. Hierna verteld ze me dat ze hem er wel uit gaan krijgen, maar het met een camera zal moeten. En ze hier meer tijd voor nodig hebben en ik dus een nieuwe afspraak moet maken. De moed zakt me in de schoenen. Daar sta ik dan aan de balie voor een nieuwe afspraak. Helaas pas plek over 3 weken. Deze plannen we maar meteen in.

Thuis breek ik en barst in huilen uit, waarom moet het bij ons nou altijd zo moeilijk? Het ergste vind ik nog om mijn vriend zo teleurstelt te zien. En voel ik me alsof ik gefaald heb. Gelukkig denkt mijn vriend hier anders over. En hebben we er goed over gepraat. 

Ik weet dat het een lang proces is en er dames zijn die er nog langer mee bezig zijn. En dit vind ik ook vreselijk. En misschien stel ik me wel aan.

Maar deze tegenslagen zijn moeilijk, als je wens en drang zo groot zijn. Het van me af schrijven helpt al en moet maar geduldig de afspraak afwachten. Nog maar 3 weken....
 
Oh jee Suzanne! Welkom en sterkte tegelijk!
ik snap hoe frustrerend dat moet zijn! Was ook mijn angst toen het spiraaltje eruit moest. Gek hè, dat het er bij de 1 zo uit is en dat een ander een hele medische lange weg moet bewandelen:-(
Ik heb er alle vertrouwen in dat dat lukt, al wordt je geduld zo wel op de proef gesteld ja! Schrijf lekker van je af hier en ik hoop voor je dat de weken voorbij vliegen!
Voor jou ook Mali, tijd voor een nieuwe ronde, en ook dan is geduld moeilijk, weet er alles van!
 
suzanne jeetje wat een toestand! ik weet er alles van zodra je het besloten hebt kan het allemaal niet snel genoeg gaan! maar helaas is dit niet iets waar je echt veel controle op kan hebben! maar uiteindelijk komt het vast allemaal goed! je bent er teminste mee bezig!
 
jammer mali! hoeveel dagen na nod zat je?
 
 
Terug
Bovenaan