Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ik had toen ook direct gebeld! kan je meteen even een gesprekje voeren hoe het gaat etc. en dan word het maar vast gepland, want het is vaak wel druk bij een vk! dus dan is het straks niet zo van oo ja doen de echo wel met 10 week omdat ze vol zitten ofzo iets!
Gefeliciteerd Renée! Zal zeker ff onwerkelijk zijn. Geniet er lekker van. Ik wens je een fijne zwangerschap!
Natuurlijk gaat het wel door me heen Mali Mali maar ik moet zeggen ik kan het wel iets meer met rust laten als begin dit jaar toen we het net besloten hadden. Dan gaat er zoveel door je heen. Nu heb ik zoiets van als het komt dan komt het!!
Nou Pz.. flink aan de bak dus dit weekend haha..
Hopelijk zet het bij mij niet door, maar het enige wat ik kan doen is wachten tot dat de rode duivels doorzetten en anders het weekend testen!! Hopelijk blijven die rode duivels mooi weg!