Zwanger worden - vanaf juli 2017

oke ja dat zou ook nog kunnen dan... spannend allemaal he! 
ik zit  er ook steeds met mn gedachten bij zou het?! ik zou volgende week ongesteld moeten worden... nog 1 weekje wachten pfff dus mocht het raak zijn ergens binnenkort de innesteling haha suf he dat je daar zo over nadenkt!
ben ook benieuwd of mn cyclus na de miskraam nu dan weer normaal zou zijn qua lengte.... afgelopen keer voor t eerst ongesteld geworden pas na 39 dagen! normaal iets van 29/30 dagen cyclus...
 
Hoi!
Ik ben een groentje, op elk gebied trouwens. Hier en betreft het zwanger worden. Ik en mijn vriend hebben afgelopen 16 juni besloten om er voor te gaan omdat we er beide klaar voor zijn. 21 juni werd ik ongesteld en sinds dien is moeder natuur aan de macht. 24 juli en ik ben nog niet ongesteld geweest...
We hebben gelijk goed gebruikt gemaakt van de belangrijkste dagen. Sinds gister begonnen met ovulatietesten en het was alleen de C die donker was, dus vanaf nu elke dag gaan testen.
Ik heb al veel gelezen over ervaringen bij ander maar volgens mij werkt het echt bij iedeteen anders. De ene dag ben ik er wel ontzettend mee bezig en de andere dag minder. Je ontkomt er niet aan als je al een bewuste keuze heb gemaakt om te stoppen met de pil.
Ik heb mezelf wel al echt ingesteld op een lange periode. Ik slikte de pil al sinds mijn 13/14e vanwege de jeugdpuistjes en heb ze namate ik volwassen werd altijd drie strips geslikt en weer gestopt. Altijd werd ik dan na vier dagen ongesteld dus dat was altijd wel normaal, maar natuurlijk een niet natuurlijke menstruatie.
Ik ben benieuwd wanneer m'n officele eigen menstruatie komt. Officeel gezien had ik het de 19e al moeten zijn maar goed het is natuurlijk normaal dat dat nog niet een normale cyclus is.
Heel spannend allemaal! Heel veel succes iedereen ?
 
Haha ja heel spannend! Altijd al gezegd dat ik jong moeder wil worden, van mij had het zelfs nog eerder gemogen. Ik ben dus benieuwd wanneer mijn cyclus normaal is. Vandaag vijf dagen over tijd. Hoelang heeft het bij jullie geduurd voordat jullie cyclus normaal was? En hoelang bij de eerste maand?
Ik hoop toch echt dat ik deze of volgende week ongesteld word, daarna ga ik op vakantie ? dat moet dan toch ook wel een keer lijkt mij? Kan toch niet zo zijn dat ik straks drie weken over tijd ben.. lijkt me stug...
 
Kimm tsjah ontpillen is iets raars hoor! Ik inmiddels al paar jaar gestopt maar had destijds aardig goede cyclus en ineens een halfjaar later ofz nog een cyclus er tussen van 56 dagen
 
Hoi iedereen, hier ook een nieuweling zowel hier als qua hopelijk binnekort mommy-to-be , Zelf ben ik 27 en mijn vriend 22 en sinds een aantal maanden besloten dat we voor een kindje samen willen proberen . eind deze maand stop ik met de pil , en daarna afwachten wanneer mijn normale cyclus op gang komt.
ik slik al vanaf mijn 14e de pil al hoewel ik een aantal jaren tussendoor gestopt was aangezien ik toch geen relatie had en het niet nodig was . 
nu sinds 1,5 jaar een fantastische man aan mijn zijde , waar ik een fantastische vader in zie dus word spannend !!
heel veel succes iedereen !
 
Kimm ik was gelijk weer regelmatig.. maar nu twijfel ik daar over. Ben 2 keer keurig op de dag af na 27 dagen ongesteld geworden en zit nu al op dag 5 NOD. Van het ontpillen ben ik een klein maandje best beroerd geweest, en sinds ik gestopt ben heb ik heel snel last van het haar. Begint gelukkig nu weer beter te worden. 
Welkom Angelique, wat leuk dat je gaat beginnen! Ik begon ook op mijn 14e aan de pil en ben nu ook 27. Heel veel succes. 
 
Hoi allemaal, wij zijn deze maand ook voor het eerst bezig. Ik vind het mega spannend en heb ovulatie testen gehaald. Vanaf welke dag testen jullie? Mijn cyclus is mega onregelmatig en hobbelt van 25 tot 34 dagen. Morgen is dag 9, is dat te vroeg om te beginnen? 
 
Terug
Bovenaan