Zwanger worden - vanaf juli 2017

Ja vorige week maar kwam niks uit maar dat lijkt me haast onmogelijk ook als dit mijn eerste maand zonder pil is. Maar ik zal dan ook wel richting de 40 dagen cyclus tijd gaan.
Maar ondanks dat jou cyclus zo lang was, was je dus zwanger geraakt? Jullie gaan voor een tweede of derde neem ik aan omdat je het had over "7 jaar" terug al..
Ik vind het zo spannend allemaal!! Als je eenmaal beslist te stoppen wil je ook gelijk dat mooie cadeau maar ja zo werkt dat helaas niet.
 
Kimm nee hoor ben toen alleen gestopt met de lil omdat ik het niks meer vond! We gaan nu ook voor ons eerste kindje...
 
Hoi dames,
Ik ben nieuw. Ik heb een dochter van 2,5 jaar en sinds maart ben ik gestopt met de pil omdat we heel graag een tweede kindje willen.
Mijn eerste zwangerschap ging niet van zelf.  Na een half jaar proberen bleef mijn menstruatie 4 maanden uit en bleef ik negatief testen. Ik bleek pcos te hebben. Met pilletjes kon mijn menstruatie weer op gang gebracht worden. Daarna was het weer afwachten. Later zijn we doorgestuurd naar een fertiliteitsarts in het ziekenhuis.  Mijn eileiders bleken verstopt/vernauwd te zijn. Ik kreeg een echo waarbij vloeistof naar binnen werd gebracht. De maand daarna was het direct raak.
Na het stoppen met de pil in maart had ik direct een regelmatige cyclus van ongeveer 30 dagen. Afgelopen zaterdag 22/7 Had ik ongesteld moeten worden. Zondagochtend helaas een negatieve test. Ik had in de planning om vanmorgen te gaan testen maar gisterenavond had ik ineens wat donkerbruin slijm. Ik ging ervan uit dat ik na 5 dagen overtijd alsnog ongesteld werd. 
Om teleurstelling te voorkomen vanmorgen maar niet getest.. tot nu toe heb ik geen bloed in het maandverband gehad. Alleen donkerrood/bruin slijm bij het afgeven. Normaal heb ik ook veel pijn bij het ongesteld worden. Nu helemaal geen last..
Nu dus werkelijk geen idee waar ik aan toe ben..
 
mamasd daar word je ook onzeker van! als ik jou was zou ik met 8/9 dagen overtijd nog eens testen ik teste ook pas zo laat positief, soms is het lichaam een apart iets! met pcos is het toch ook zo dat zwangerschapstesten niet betrouwbaar zijn? heb ik eens gelezen...
 
lastig he al dat wachten!!
 
 
 
Ja zoiets heb ik van de week ook gelezen. Bij mijn vorige zwangerschap testen ik een week overtijd positief. Daarvoor ook negatief. Ik denk dat ik het maar af wacht en anders van het weekend weer een testje doen..
 
Hahaha ik volg hem nog Iris! Ik lees alleen weer zo lekker vlug.
MamaSD ik zou ook maar even testen van het weekend....
Ik ben morgen een tiende dag over tijd en zit ik op 38 dagen cyclus, WOW! Ik lees wel alleen steeds meer dat er vrouwen zijn die een standaard cyclus hebben van tussen de 35/40 dagen, dit is dus eigenlijk helemaal niet raar?
Ik heb wel nog steeds ovulatie testen gedaan en vanaf 23-07, niks gebeurd er..... geen tweede streepje, ook niet eens heel licht.
Pfffffff....ik wil te snel te graag. Dat gaat me nekken en moet ik leren geduld te hebben.....?
 
Ik heb trouwens even een niet smakelijke vraag.. ik verlies sinds gisteren en vandaag wat extremer.. uhm.. beetje slijmerige afscheiding...
Mijn afscheiding is over het algemeen vrij nihil en gewoon echt heel dun. Maar sinds vandaag wel dat als ik net geplast heb en afveeg dat ik echt wel slierten heb en dat heb ik echt nog NOOIT gehad...
Kan dit te maken hebben met ontpillen? En dat ik ook nog steeds niet ongesteld ben? Is het een waarschuwing bijv. dat ik ongesteld ga worden?
Wie o wie?!
 
Terug
Bovenaan