Zwanger worden - vanaf juli 2017

Hai!
 
Iris en Karin, dat is ook apart dat je een normale cyclus hebt en daarna ineens een schommeling als je denkt dat alles stabiel is en ook gaat. Het lichaam is toch een ingewikkeld iets. Ik ben nu zeven dagen te laat. Niet zwanger, zou ook iets te snel zijn. Maar die zeven dagen vind ik wel lang! Ik had niet verwacht dat het zo lang zou duren. Ik merk ook niets aan mezelf verder met het ontpillen.. ik gedraag me niet anders en voel me ook niet anders.
Ik ben in juni 26 geworden en mijn vriend word in november 26. Wij zijn er ook helemaal klaar voor. Maar soms probeer ik het een beetje volgens de regeltjes te doen en soms denk ik, we doen gewoon wanneer we willen en we zien wel. Voor mijn vriend werkt het namelijk echt averechts als het via het boekje moet ?. 
Vanaf wanneer begonnen jullie ongeveer met de ovulatietesten? En hadden jullie wel verschil met het ontpillen?
 
haha kimm ik denk dat mijn vriend het ook niet zo wil zien hoor van oo dan moeten we bezig want dat is het beste!
voor mezelf kijk ik er wel naar met de app en doe dan even mn best om mn vriend ook zover te krijgen haha wat eigenlijk altijd wel lukt!
ik gebruik nog geen ovulatie testen dit is pas weer de 1e ronde na de miskraam (vorige x ongesteld reken ik nog niet mee omdat dit direct na de miskraam was en zown 39 dagen duurde!!) 
van het ontpillen weet ik niet meer dit is voor mij al zo'n 7 jaar terug
 
karin ik zou maandag bellen en zondag nog eens testen ik had pas een positiefe test na 7/8 dagen ofzo! als je m een tijdje laat liggen gebeurd er ook niks?
 
ik word ook gek van mezelf! continue ineens misselijk gedurende de dag sinds eergister en blijf steekjes houden bij mn schaambot/onderbuik ook tijdens de seks was dit echt niet fijn!
zou het nou irritatie zijn van de seks of toch?!? maak mezelf helemaal gek haha ik zou denk ik maandag ongesteld moeten worden... zou je dan nu al klachtjes kunnen hebben mocht het raak zijn?! vorige keer had ik dit pas na week overtijd ongv. en heb ook geen zere boobies en vorige keer wel na die week overtijd pff waardeloos dat wachten
 

Iris worden we samen gek van onszelf, ik was er helemaal niet zo mee bezig tot vorige week. Die onzekerheid en het wachten, verschrikkelijk. Die steekjes heb ik ook al een paar dagen en bij mij doet het ook een beetje pijn tijdens de seks. Maar wat het is of waarom weet ik niet. Morgen een formulier ophalen bij de HA om bloed te laten prikken. Misschien dat ik inderdaad nog even het weekend af wacht en maandag laat prikken.
Kimm ik gebruik geen ovulatie testen. Als het komt fan komt het maar probeerde er niet teveel mee bezig te zijn. Tot nu.. nu zit ik in de zenuwen haha
 
 
Aaaah! Ik leef met jullie mee!
Hoelang zijn jullie beide al bezig dan? En de eerste of de tweede?
Iris wat erg van de miskraam... en wat naar 39!!!! Dagen ongesteld?! Is dat wel oke?!
En bij mijn vriend doe ik hetzelfde, ik hou het ook wel in de gaten maar ik weet nu gewoon me god niet wanneer mn eisprong is aangezien ik zeven dagen geleden al ongesteld had moeten zijn dus vandaar dat ik dacht ik gebruik de ovulatietesten om te zien hoe of wat maar het streepje bij de T is nou ook niet heel licht te zien. Gewoon niks.
 
Kim hahaha nee na 39 dagen ongesteld geworden!
Wij bezig vanaf april toen direct zwanger maar helaas...
Al zwangerschapstest gedaan dan als je 7 dagen overtijd bent?!
 
Terug
Bovenaan