Zwanger worden - vanaf juli 2017

Ennn om t lkkr smakelijk te houden kan ook sperma zijn lijkt mij want dat komt bij mij op de raarste momenten er ook ineens weer uit :p
Haha hier nog 2/3 dagen tot nod pf zoooo benieuwd! Continue steek bij mn onderbuik/schaambot als ik even druk ben als k dan weer lkkr zit trekt t weer weg spanneeeend!
 
Hallo dames, 
 
ik heb afgelopen dinsdag weet getest helaas negatief. Ben nu 9 dagen overtijd maar twijfel om opnieuw te testen. Ik zit gewoon te wachten tot mijn menstruatie weer op gang komt. 
 
Succes iedereen die dit weekend gaat testen! Ik hoop op goed nieuws :) 
 
Bij mij nog steeds niks. Nu op dag 8. Heb sinds 2 dagen wel weer iets wat lijkt op menstruatie pijn maar er komt niks. Heel klein beetje bruine afscheiding bij het afvegen. Dus vraag me af of het nog doorzet. Wil gewoon weten waar ik aan toe ben. Morgenochtend doe ik nog een test en mocht die negatief zijn, dan laat ik bloedprikken maandag.
 
Hi Meiden,
herkenbaar allemaal.. HIer ook begonnen van af juli 2017. Helaas heb ik last van cyclusstornissen en is het voor mij eigenlijk nooit te meten wanneer ik een eisprong heb. Ook al bezig geweest met IVF in het verleden. Volgende week weer een afspraak in het ziekenhuis. Echter het gekke gebeurde deze week dat ik ben begonnen met ovulatietesten omdat ik last had van krampen. Dinsdag begonnen met testen en je gelooft het niet er kwam een lichtstreepje en dat op cyclusdag 47!!!! Ik had dit nog nooit gehad en ben natuurlijk blijven testen en elke dag werd het streepje sterken en sterken. Maar nu op dag 6 Cyclusdag 53 is hij nog steeds positief. Ik begrijp er dus helemaal niets meer van en weet ook niet meer wat ik moet. Pfff wor der gek van. Wat zijn jullie ervaringen? Vrijdag heb ik een afspraak bij de gynacoloog om alles weer te checken... afwachten wat die hier over te zeggen heeft... 
 
Meer slijm kan ook teken van zwangerschap zijn, ook van menstruatie en van eisprong... lekker duidelijk allemaal.
ik heb ook sinds een paar dagen heeel veel afscheiding. Alleen dan waterdun met af en toe wat rekbaar slijm er tussen... kan niet meer zonder inleg kruisje ..... ik had gister m'n Nod.. vandaag nog niet ongesteld, maar m'n test is negatief..... ben benieuwd of ik dan ineens en andere cyclus heb of dat ik dan misschien toch zwanger ben.... 
 
Terug
Bovenaan