Zwanger worden - vanaf juli 2017

Welkom Mandiee! Ook al zo'n nare ervaring :-(
Ik duim ook voor jou dat het snel raak is! Men zegt wel dat je de maanden daarna meer vruchtbaar bent maar dan moet manlief er wel zijn uiteraard;-)

En Mali, ik snap je helemaal! Het verdriet, de onzekerheid:-(
Sterkte!
 
Pz, ik voel mijn eisprong soms ook enorm! Soms zo erg dat ik neig naar paracetamol ?
Dus dat is wel herkenbaar! Ik voel nu al dagen vanalles maar doordat ik net van het spiraaltje verlost ben, kan ik het lastig plaatsen!
 
Pz dan heb je het goed gevoeld idd !
Ik voel m'n eisprong eigenlijk helemaaaal niet. Maar er komen wel elke maand weer nieuwe klachten bij voor m'n menstruatie. Daardoor heb ik steeds weer heeel veel hoop!

Mali Mali wat fijn dat je lichaam wel snel herstelde.
Die dip is dan wel heel vervelend! Maar er aan toegeven is wel heel goed!
Ze geven er idd 5-6 weken voor. De test zegt nog niks omdat het ook nog een week kan duren. Ik hoop het zoo voor je! Bij mij duurde het precies 5 weken. En ik was zo blij dat m'n lichaam het iig weer deed!
Ik snap je helemaal. Ik was of deed net na de miskraam vrij nuchter... en lichamelijk gaat het wel goed.. maar in m'n hoofs word het elke maand meer een rommeltje.. ik kan het steeds lastiger verbergen... elke keer als ik weer richting m'n Nod ga wordt ik heel depri en denk ik vanalles te voelen waardoor ik me zelf op en top zwanger voel en dan word ik tochongesteld. Op dat moment kan ik echt heel hard huilen. Ik heb er geen zin meer in en ben er dan helemaal klaar mee. Bedenkend dat ik z'n 25 weken zwanger had kunnen zijn... en dan krabbel ik weer wat op en dan de week van m'n eisprong... dan is m'n vent het meest weg.. en dan gaan we weer .. zwanger voelen richting m'n menstruatie..... veel hoop hebben en weer teleurgesteld worden....
naast dit probeer ik er niet teveel mee bezig te zijn Hahahahhahaa gaat me goed af he?

Ik duim voor je meid!
 
Lieke, dankjewel!
Jaa dat was echt even een klap in m'n gezicht... je weet dat het kan gebeuren.. maar toch verwacht je niet dat het jezelf overkomt... naïef eigenlijk!
Jaaa dat zeggen ze wel... maar dit word de 5e ronde na de miskraam dus dat gaat voor ons niet meer op. Wij kunnen het helaas meestal niet om de dag doen dus ik hoop maar dat het deze maand op het goeie moment geschoten word hahaha

En dat vanalles voelen herken ik ook. Ik voel elke maand vanalles. Komt elke maand weer wat nieuws bij.. de maand dat ik zwanger was van de miskraam voelde ik helemaaaaaal niks....... ik hoop dat je snel een mooie test in handen hebt!
 
Ik wilde in eerste instantie ook geen ovutestjes gebruiken. Maar omdat ik me in ronde 1 al best wel onzeker voelde over wat ik allemaal voelde wilde ik mezelf een soort van rust geven zodat ik zeker wist dat ik een eisprong had en wanneer dan precies. Nu blijkt dus dat dat pas op dag 18 van mijn cyclus was. Wel fijn om dat te weten! Je kunt het beste rond dag 10 of 11 starten met ovutestjes en dat volhouden tot je een positieve test hebt en het 2e donkere streepje weer weg is (dus je blijft dan nog even doortesten)
 
Oh jeetje dames! Mijn telefoon had niet goed ververst waardoor ik een heleboel berichten niet gelezen heb! Nogmaals allemaal succes en laten we steun voor elkaar zijn :) xx
 
Jaa heel fijn dat we hier met z'n allen elkaar kunnen steunen! Dankje lieve meiden! We gaan met z'n allen voor het beste resultaat!
Dikke kus
 
Terug
Bovenaan