Zwanger worden - vanaf juli 2017

Mali, het is wel mogelijk toch dat je een dubbele eisprong hebt. Sommige tweelingen verschillen qua leeftijd omdat de een van een eerdere of juist latere eisprong is
 
Hoi allemaal,
Ik lees al een tijdje mee. Vorig jaar al gestopt met de pil en altijd veilig gedaan. Tot twee maanden terug besloten niets meer te gaan gebruiken. Deze maand bewust 'geklust' tijdens ovulatie. Nu zou ik gisteren mijn NOD hebben. Wel krampen, niet zo hevig als "normaal'. En gister had ik erg last van vieze luchtjes waarvan ik niet kon bedenken waar vandaan ze moesten komen. En ook erg emotioneel. Ben bang om te testen, bang voor teleurstelling..ik wacht het liever nog even af of ik niet gewoon ongesteld wordt.
Voelt lekker om dit zo even kwijt te kunnen.
 
 
hee anna! ook voor jou spannende dagen dus! ik zou testen met 5/6 dagen overtijd dan heb je meest wel een betrouwbaar resultaat
fijn he dit forum vind ik ook!
 
Ooh wat is dat wachten moeilijk zeg,
Gisteren heel moe en niet helemaal lekker,
vandaag word ik misselijk wakker. 
Maar kan ook gewoon niet fit zijn of Mn lichaam houdt me voor de gek, moeilijk! Ik wil nog een week wachten dat zou zoals mijn langste cyclus zijn, een week voelt nu heel lang!
Terwijl ik juist van de week dacht het is niet zo, 
jammer door naar de volgende ronde..en nu dit
 
gelukkig kan ik hier Mn verhaal even kwijt ,
succes allemaal ! 
 
@suusje is het nog doorgezet de bloeding of is er nog een kans deze maand?
@Mountaintje heb je een test gedaan vandaag? Hoop goed nieuws voor je!
@ pz en anna; nog een weekje in (leuke) spanning dus.. ga duimen voor jullie!
 
 
Negatieve test maar zoals ik al zei is pas de eerste ronde me er niet op ingesteld . Als het wel zo was geweest meer dan prima. Nu maar wachten op menstruatie. En daarna weer gezellig verder klussen. 
 
Morgen... (of eigenlijk vandaag) is het zover, ik ben zo zenuwachtig!Tijd is voorbij gevlogen. Maar nu komt het wel erg eng dichtbij. Ze gaan me spiraaltje operatief verwijderen. 3 maals is scheepsrecht toch? Ik hoop zo dat het lukt en dat de pijn gaat meevallen. Duim voor me dames! Ik zal morgen een update geven.
 
Terug
Bovenaan