Zwanger worden - vanaf juli 2017

Oooh Iris ik kwam even kijken of je al iets wist en jaa
Supet gefeliciteerd geniet ervan!
Ondanks dat het natuurlijk weer heel spannend is,
heel blij voor je ! 
 
Dankjewel meiden! Onze ouders ook helemaal verbaasd nu alweer?! Ma ook erg blij kan t zelf nog niet helemaal geloven!
Nu hopen dat jullie ook snel een mooie test hebben!
 
 
 
 
@Iris
wauwww heel erg gefeliciteerd!
ben ff een paar dagen stil geweest, wilde proberen er iets minder mee bezig te zijn omdat ik nog maar in mijn eerste ronde zit na het stoppen met de pil. Dus eigenlijk nog maar in mijn 13e cyclus dag van mijn eerste eigen cyclus. 
Maar het is toch moeilijk om allemaal los te laten. Heb zoveel verhalen gelezen/gehoord over vrouwen bij wie het wel raak was de allereerste keer en kan er niks aan doen te hopen dat ik ook zo'n "geval" ben. 
Gister kreeg ik opeens steken in mijn buik aan de linkerkant. Het was bijna als een soort miltsteek maar dan een stuk lager dus ik dacht misschien is dit wel waar iedereen het altijd over heeft... dat dit mijn eisprong is maar ik heb de afgelopen 5 dagen elke ochtend een ovulatietestje gedaan en het vakje blijft akelig wit...
ze zijn wel van de action, maar volgensmij moeten die het ook prima doen... elke keer als ik "klus" met mijn vriend dan denk ik weer yes dit kan de keer misschien geweest zijn maar als ik dan de volgende ochtend weer zo'n negatieve rottest in handen heb, dan weet ik het niet meer...
 
@Iris kan me voorstellen dat het nog onwerkelijk voelt en idd toch alweer zo snel weer, geweldig?
@Lis dat klinkt wel als een gevoel wat met de eisprong te maken heeft, missch voor de zekerheid rond deze week om de dag klussen ?
Ik heb dat ook wat jij schreef ; hopen dat je ( net als Iris?) een van de gelukkigen bent die snel zwanger raken! 
Ik ben nog steeds niet ongesteld en ga bijna elk uur naar de wc om te checken of er nog niks aan bloed te zien is?? heb namelijk wel continue krampjes al 2 dagen. 
Vorige zwangerschap ( wat eindigde in mk ) had ik ook het gevoel dat ik ongesteld ging worden en had ik wel rond deze tijd al erg gespannen borsten, dat is nu niet. Maar ja elke zwangeschap is missch anders
We gaan woensdag testen als ik dan nog niet ongesteld ben, ik hoop het zo ??????
Wanneer is de nod van jullie meiden?
 
Iris, van harte gefeliciteerd meid!
Officieel mijn nod de 9e.. maar begin steeds meer prut/bloed te verliezen..  
Voelde me ook niet echt anders ? al had ik dan wel weer gespannen borsten en een veranderde smaak.  Raar hoe je lichaam je voor de gek kan houden.
 
Terug
Bovenaan