Zwanger worden - vanaf juli 2017

Hey ladies! 
 
Wat een leuk topic! Wij gaan ook voor ons eerste kindje. Ik ben momenteel bezig met mijn laatste pilstrook ( nog 7 dagen) en dan hoop ik snel op mijn eerste menstruatie. Ik ben sinds begin van deze pilstrook begonnen met foliumzuur. 
Dus rond september/oktober gaan wij beginnen. Mijn eierstokken rammelen al wat langer maar kon toen niet in onze vorige woning. Nu hebben we al een tijdje een groter huis en hebben we het de laatste maanden geregeld over, we stoppen dus bijna met de pil. 
Ben erg benieuwd naar hoe ik me ga voelen als ik de pil niet meer slik & of ik snel achter mijn cyclus ga komen.
 
even nieuwschierig mali hoe is het bij jou? je nod was toch gister als ik het goed heb??? 
suzanne succes!!
 
Dank je wel iris! 
Nou het viel reuze mee, was wel een halfuur uit gelopen op gegeven moment ging ik ijsberen in de wachtkamer was op van de zenuwen. Maar al met al viel het reuze mee. Deed wel heel erg zeer hoor maar had het allemaal veel erger voorgesteld. Was ook intressant om te zien kon meekijken. Maar hij is er eindelijk uit! 
Nu kunnen we eindelijk beginnen!
 
@beautygirl
Spannend, heb je er ook helemaa de kriebels van? Ik weet nog wel in het begin was ik er zo enthousiast over, t voelde wel alsof ik verliefd was haha. Kon alleen niet meer wachten zoals jij dus hoewel mijn vriend en ik pas over een maand hadden afgesproken te beginnen ben ik al gestopt met de pil, kon gewoon niet meer wachten  
@suzanne
Fijn dat het allemaal goed is gegaan. Nu is het wachten op je eerste menstruatie toch?
Bij mijzelf zijn mijn vruchtbare dagen nu als het goed is voorbij en is bet wchten op mijn nod maar het duurt nog zooooooo lang
 
@ Lis-x Werd al met mijn spiraal gewoon ongesteld gewoon elke maand om de 26-27 dagen. Was maandag ongesteld geworden vandaag was het gestopt wel door het verwijderen nu wat bloed verloren. Gynaecoloog zei dat het nu of kan veranderen maar grotere kans dat deze cyclus gewoon aan houd. Ze zullen het zien! Ben benieuwd.
 
Hoi Iris! 
Nee m'n NOD is volgende week woensdag. Als dat nog klopt tenminste..
moet je horen.
Op dag 12 een positieve ovulatietest
Dag 13 negatief
Dag 19 weer (!) positief, dag 20, veel minder zichtbaar 2e streepje.
Vandaag dag 22 weer (!) positief. Snap er niks meer van!
Hoe gaat t met jou?
 
Hee mali wat gek! Misschien toch eens belletje naar de HA hoe zoiets kan?
Dat is wel raar ja je kan niet zoveel eisprongen hebben lijkt mij haha
Als je je nod aanhoud zou je 2aug ongv je eisprong hebben gehad...
Met mij gaat het prima af en toe wat misselijk en nogal slaperig haha en enorm zere tepels! Verder voel ik me prima en is het soms onwerkelijk dat ik toch echt zwanger ben!
Had vandaag de intake van moeders voor moeders en moest ik een test doen direct een vette streep dus wel leuk nogmaals die bevestiging! En leuke tijdschriften en wikkeldoek voor de baby gekregen erg leuk! Maakt het weer wat echter. Verder mag t van mij wel volgende week zijn!
 
 
Leuk zeg!! Ben heel blij voor je!
 
Ik heb al contact gehad met ee huisarts.
Die zei dat het kon dat ik een dubbele eisprong zou hebben maar het niet waarschijnlijk is. Dan zal er wel een storing zitten in die test denkt hij. Maar toch raar dat er san in meerdere testen die storing zit!
 
Terug
Bovenaan