Zwanger worden - vanaf juli 2017

@naat
Ik hoop het voor je en duim voor je. Ik ben even vergeten of heb erover heen gelezen maar jij zit ook in je eerste ronde?
Vanochtend ein-de-lijk een positieve ovulatietest! En zit precies op dag 14 van mijn cyclus. 
Dit betekent trouwens toch dat mijn eisprong nog moet komen? Met andere woorden, als ik vanavond klus dan ben ik gewoon op tijd toch?
@suusje
jammer, ga je ook niet meer testen dan? Hoop dat het toch niet doorzet...
 
Ik denk dat ik gek aan t worden ben. Ik had 1 augustus een positieve ovulatietest en vandaag weer. Dat kan toch helemaal niet
 
@lisje, nee ik ga ook niet testen. Tenzij het niet meer word dan dit. Maar er zit ook iedere keer een beetje helderrood bloed bij. Denk dat het zonde van die test is :')
 
@Mali, euhm.. issie nu positiever dan die van een week terug? of even positief?
Het kan volgens mij wel zo zijn dat hij aangeeft dat je je eisprong nadert en wanneer je piek is. Oftewel, je volledig vruchtbare periode. en dan klopt 6 dagen wel.. 
 
Ik weet eigenlijk niet waarom ik nog een test deed.. misschien omdat ik niet kon geloven dat hij op dag 12 al knal positief was. Hij was toen 1 dag positief en daarna niet meer. Nu is hij opeens net zo positief als toen.. 
 
@ suusje wat balen he
 
ik hier nu toch ook vandaag ongesteld geworden ?
Op naar de volgende ronde dan maar. Dit keer maar ovulatietesten van clear blue kopen, werd me aangeraden. Deze geven alleen een smiley als echt je eisprong naderd dus hopelijk wat duidelijker dan de vage streepjes die je bij andere testen moet beoordelen.
@ Lis ja dit was de eerste ronde proberen sinds mn miskraam
had ook te mooi om waar geweest te zijn denk ik zo snel maar de kans was er! Als je ovu test positief is dan betekent het volgens mij dat je eisprong binnen 48 uur zal zijn toch?
@Mali mali ik had dat ook met de ovu testen van kruidvat.  De laatste die ik deed was wel het knallendste streepje en klopte op zich wel met de datum dat de eisprong zou zijn.
Ik ga voor jullie duimen meiden! Ik mag weer een maandje wachten op de nod xx
 
 
 
Gefeliciteerd met je positieve test Iris.
Als ik morgen niet ongesteld ben ga ik morgen ook testen.
Ik zou het moeten worden maar voelt helemaal niet zo. Enige wat ik.nog heb zijn gevoelige borsten en misselijk vooral met eten. En ik heb er sinds 2 dagen hoofdpijn bij. 
 
 
 
Terug
Bovenaan