Zwanger worden - vanaf juli 2017

Lis-x: Oh! Je bent ook pas net gestopt. Niet te veel mee bezig zijn heb ik gehoord. Dan stel je de zwangerschap alleen maar uit!  Ik heb wel al ovulatie testen gekocht om mij te helpen de eerste periode bij mijn cyclus. Dat lijkt me zo ingewikkeld op het begin.
 
mali: wat raar dat de dokter dat zegt. Hopelijk heb je niet altijd een dubbele eisprong. Heb je ook al een ander merk ovulatie test geprobeerd?
ansje: gefeliciteerd met je positieve test! 
 
@Iris kip ja ik ben in februari al gestopt maar mijn man was veel weg voor werk. We hadden geloof ik 1 maand dat het raak zou kunnen zijn. En we zijn 3 maanden gestopt vanwege zikavirus. Dit was de eerste maand dat we het echt bewust probeerden. Heel bijzonder! 
Whahahah @pz ja dat klopt!!! Geen cava meer. Heb jij nog wat koud gelegd? Jou nod is ook 1 deze dagen toch? 
Ik zou iedereen aanraden om een flesje koud te leggen haha 
 
Ansje ooja dat heb ik op t forum idd ergens gelezen nou super!
Vandaag de vk bellen? Hoop voor je dat je ook snel een echo hebt
 
Wooohooo gefeliciteerd Ansje! Zo leuk om te lezen ook leuk dat ze zwangere meiden hier nog deelnemen! Leuk om te voortgang te zien. Hopelijk volgen er snel nog meer!

En dat wachten blijft toch het vervelendste hoor. Maar als je iderdaad probeert om er niet te veel mee bezig te zijn, lijkt het vaak beter te gaan. Zal wel met stress enzo te maken hebben (en gewoon moedertje natuur haar gang te laten gaan).

Ik blijf nog steeds duimen voor de andere meiden! (En stiekem voor mezelf natuurlijk!)

@ansje Een flesje koud leggen gaat voor mij niet op! Ben echt totaal niet van de alcohol. Maar misschien wel een leuk idee om zoiets met verboden eten te doen, hihihi.
 
@beautygirl
klopt, maar t is zooo moeilijk. Ga de komende periode wel meer werken dus dat zal we een goede afleiding zijn. Ik heb ook ovulatietesten gebruikt en een paar dagen na mijn menstruatie elke ochtend getest en op dag 13 geloof ik, een positieve test. Mijn vriend en ik hebben denk ik ook wel genoeg geklust deze periode ;)
 
 
 
Gefeliciteerd Iris en Ansje! Super leuk!!
Zelf even afwezig ivm vakantie en het was pas de 1e ronde na stoppen met de pil. 
In mn vakantie ongesteld geworden dus (van de wijntjes genoten haha) op naar ronde 2, had ik ook wel verwacht. 
(voorheen anoniemJ)
 
Ansje van harte gefeliciteerd! Hoop dat je een goede zwangerschap tegemoet gaat!
Iris binnenkort al de eerste echo? Hoe voel je je daarbij? 
Gister lekker uit eten geweest en een heerlijk wijntje erbij gedronken, nu t nog kan?
Vandaag nieuwe ovulatietesten gekocht, die van clear blue die een smiley weergeven hoop dat deze beter werken en meer duidelijkheid zullen geven
had wel een beetje een offday van de week. Baalde toch wel dat het niet raak was en ik ongesteld werd. Heb veel extra gewerkt incl nachtdiensten en was supermoe, verteld vriendlief heel enthousiast hoe een vriend én een collega aankondigden vader te worden. Begon gewoon te huilen wat erg he?Kwam toch wel even binnen de miskraam en het grote verlangen naar een kindje
schaam me nu wel ik gun het iedereen enorm, maar je blijft toch een mens met hormonen en emoties he?
Fijn om het hier even kwijt te kunnen, wellicht  en ik niet de enige haha
liefs xx
 
 
Naat dat herken ik helemaal! De dag na mijn slechte echo kwam collega helemaal blij dat ie vader werd en dat ie 2 dagen terug mooie echo had! We hadden elkaar dus ook zo tegen kunnen komen bij de vk! Maar dat was ook flink slikken...
Tsjah ik voel me toch angstig voor vrijdag ben zooo bang dat het weer een stom grijs vak is op de echo met alleen t vruchtzakje... maarja dat kan je dus gewoon niet weten en de 1e echo zal toch gedaan moeten worden! Probeer de angst wel van me af te zetten door te denken het was pech en een kans van 1 op 10 maarja wat als ik nu weeer die pech heb...pfff lastig hoor
 
Terug
Bovenaan