Zwanger worden - vanaf juli 2017

haha mali grapje! :p woensdag testen dus?
snap je wel hoor mn collega was vd week voor de 20 weken echo nou dan denk je ook bluh... anders was ik al zover!
maar positief blijven! komt vast uiteindelijk wel goed!
 
Ik dacht idd dat ik de 15e had onthouden van jou Mali vandaar.
Ik kan me voorstellen dat dat heel vervelend is en pijn doet,
ik hoop voor je dat het snel weer raak is!
 
ik heb ook echt waterdunne afscheiding ik heb dat nog nooit gehad..
 
nog even afwachten helaas..
 
Ik zit wel een beetje in dubio. Morgen is het 2 weken na de eerste positieve ovulatietest. Uit ervaring weet ik dat ik 2 weken na een positieve test ongesteld wordt. Maar 7 augustus en 10 augustus had ik gek genoeg ook positieve testen. Ik weet dus eigenlijk niet of t morgen al verstandig is om te testen.
 
Mali: wat spannend! Ik zou denk nog even wachten. En over een paar dagen testen. Hopelijk heb je dan een positieve test in handen. Heb je voorteken dag je zwanger kan zijn?
 
Nee geen voorteken. Denk af en toe wel misselijk te zijn maar 10 sec later denk ik dan weer dat ik niet misselijk ben.. 
 
Mali ik zou je langste cyclus nemen n daar 4 dagen overheen testen... spannend hoor! Zo dacht ik ook van alles te voelen maar dan denk je dat je dat alleen maar denkt en twijfel de twijfel he
 
Iris.. dan kan ik beter nog 3 weken wachten want mijn langste cyclus is 49 dagen. Daarom heb ik deze maand ovulatie testen gebruikt en die gaven 3x positief aan 
 
Terug
Bovenaan