Zwanger worden - vanaf juli 2017

Ja na een fout afgelopen zwangerschap wordt je wel even geconfronteerd met het feit dat het niet altijd maar vanzelfsprekend is een gezind kindje ter wereld brengen. Schrok toen ook wel dat de vk zei dat 1 op de 10 niet goed eindigen. Maar wat ook weer waar is, is dat 9 van de 10 wél goed gaan!
Ik kan me helemaal voorstellen dat de eerste echo heel spannend zal zijn, gelukkig is het al bijna zover en hoop dat je een mooi kloppend hartje te zien krijgt!
ook goed om te zien op dit forum dat er al twee meiden een postieve test hebben gehad, dat geeft goede moed! 
Hoop dat de zwangeren ook updates blijven geven, lijkt me mooi om te lezen! 
?
 
Iris: wat spannend iris! Hopelijk heb je geen grijs vlakje tijdens de 2de echo. We gaan met z'n alle duimen.
 
help- ik droom over babies! Het was zo'n leuke droom en baalde toen ik wakker werd. Terwijl ik er niet eens veel mee bezig ben. 
 
Hopelijk kunnen we dit jaar nog laten weten dat we papa en mama worden. Eerst nog 5 dagen de pil, kan niet wachten tot ik gestopt ben. 
 
Hier dromen we ook over baby's zelfs mijn vriend droomde erover. Best wel apart dat je er gewoon over gaat dromen, maar je bent er zo mee bezig natuurlijk!

Mijn spiraal is er sinds donderdag uit en bloed nog steeds nu inmiddels 7 dagen. Maandag begonnen met menstrueren, donderdag was het gestopt tot spiraal verwijderd was daarna weer hevig bloeden en nu nog steeds! niet veel maar bloed wel. Maak me er een beetje zorgen om. Iemand ervaring hiermee? Zou het niet allang gestopt moeten zijn? Pff al die angsten en onzekerheden om gek van te worden.
 
Suzanne:  gelukkig ben ik niet de enige die droomt over babies! 
Wat fijn dat je spiraaltje er uit is. En gelijk menstruatie of komt de bloeding doordat die eruit is gegaan? Ik heb geen ervaring met een spiraaltje. Hopelijk zijn hier meiden die het ook hebben gehad. 
 
Hoi Dames,
 
@suzanne ik heb geen idee of dat erbij hoort aangezien ik aan de pil was, anders als je je zorgen maakt misschien je huisarts even bellen ? 
@ansje Ja hij ligt nog koud, ik moet van mezelf tot morgenochtend wachten met testen.. dus we gaan het zien..
 
Vorige week heel duidelijk pijn in de onder rug en buikkrampen echt zoals ongesteld worden dus ik dacht jammer, op naar de volgende maand. Menstruatie komt alleen maar niet. Nu sinds zaterdag zijn die krampen eigenlijk zo goed als weg en de rugpijn ook. Nog steeds niet ongesteld. Wel veel waterige afscheiding dus dan denk ik oh daar is het maar dan is het niet zo.
Nu wel heel zenuwachtig om morgen te testen, 
ik had gewoon mijn hoofd al bij volgende maand en nu is er dan misschien toch nog een kans. Of komt het doordat het in mijn hoofd speelt.. 
@mali Jij morgen ook testen ? 
 
 
Spannend Pz! Hoop het voor je. Ik heb woensdag nog dus ga dan of donderdag testen. 
 
Ik heb er geen gevoel bij. Wel dunne melkachtige afscheiding maar weet niet of dat iets betekend. Heb de laatste dagen weinig gereageerd.. beetje down. Ik zou anders nu bijna 16 weken zwanger zijn.
 
Terug
Bovenaan