Zwanger worden - vanaf juli 2017

Iris.. dan kan ik beter nog 3 weken wachten want mijn langste cyclus is 49 dagen. Daarom heb ik deze maand ovulatie testen gebruikt en die gaven 3x positief aan 
 
@Mali ik zat net me bijsluiter van mijn ovulatietest te lezen en moest meteen aan jou denken er staat namelijk dat je ovulatietest ook positief kan zijn als je zwanger bent of tot 9 weken na een miskraam. Ik weet niet welk merk je gebruikt maar kijk even in je bijsluiter. Ik gebruik die van sensitest.
 
De bloeding is vandaag gelukkig weggebleven. Ik was vorige week maandag ongesteld geworden (toen zat me spiraal er nog in, ik werd namelijk met mijn spiraal ook gewoon ongesteld met een cyclus van 26-28 dagen) woensdag op donderdag nacht had ik niet meer gebloed. Rond 10 uur sochtends op donderdag is mijn spiraal verwijderd. Daarna weer gaan bloeden tot zondag dus. Ik denk dat het een nabloeding is geweest van het verwijderen van het spiraal en maandag gewoon normale ongesteldheid was. Bloed was ook anders dan ongesteldheid bloeding. Heel licht rood en ongesteldheids bloeding is stuk donkerder van kleur. Zo dat was weer even een update van mij. Hoe gaat hem met de rest van de dames?
 
suzanne bakker! Ja dat had ik ook gelezen maar het was niet elke keer positief maar 3x in een tijd van 2 weken zoiets.
Fijn dat bij jou het bloeden is gestopt! Hoe voel je je?
 
Spannend Mali en pz.  Ik heb ook meer afscheiding. Normaal nooit zo'n last van dus het zal toch wel met de zwangerschap te maken hebben. Begon ook echt op de dag van me nod.. Ik hoop het voor jullie!! T is elke maand weer zo spannend. Als het echt zo is denk ik toch dat iedereen volgende maand een fles in de koelkast legt haha 
Fijn dat het bloeden gestopt is Suzanne. Is heel vervelend en onduidelijk. Misschien toch door het verwijderen. Ik weet het niet. Heb geen ervaring met spiraaltje. Wel fijn dat je gewoon een cyclus had. Heel positief denk ik!! 
 
Ik had helaas een negatieve test. Ik ga ook even afstand nemen van het forum denk ik. Het wordt me allemaal even te veel, sorry.
 
Wat jammer mali! Ik zou gewoon nog even afwachten en misschien met paar dagen opnieuw testen 
Maar voor nu sterkte snap je helemaal even de focus op andere dingen proberen te leggen knuffel!
 
Terug
Bovenaan