Zwanger worden - vanaf juli 2017

Hi dames, ik kom ook graag mee kletsen. Heb al een dochtertje van bijna 9 maanden en vanaf afgelopen weekend met de pil gestopt. De vorige keer was het 2 maanden later al "raak". Ben benieuwd hoe het nu gaat verlopen. Ik lees de vervelende ervaringen van jullie en ben me er bewust van dat het allemaal niet zo makkelijk hoeft te gaan, ik duim voor iedereen!!
 
ik duim met je mee anoniemj!

zeker fijn om hier lekker er over te kunnen kletsen ik merk dat ik in mijn omgeving er niet over praat omdat het toch iets is waarvan je niet wilt dat steeds zo is van nou zijn jullie er mee bezig en hoe gaat het en bla bla bla alleen onze ouders weten van de miskraam en onze broer/zus verder eigenlijk niet veel!

delen jullie het wel met je omgeving?
 
Hoi dames

Ook ik volg/praat graag met jullie mee.
Na 9 maanden proberen hebben we in mei positief getest. Dit is helaas uitgedraaid op een MA. We willen graag terug zwanger worden... Het zal een beetje afwachten zijn hoe m'n lichaam op alles reageert maar ik hoop dat dit snel terug op z'n plooi is en we nu geen 9 rondes nodig hebben. Alvast veel succes iedereen hier!
 
Voor iedereen veel sterkte met het verwerken van een miskraam , en idd fijn dat we het zo met elkaar kunnen delen!

Ik heb het er eigenlijk met niemand anders over omdat de familie gek wordt denk ik haha, Mn moeder wil erg graag oma worden en schoonmoeder is al oma dus er worden vaak al opmerkingen gemaakt van : En nu jullie..??

Omdat ik vanuit de familie en ook hier weer zie dat het echt niet vanzelfsprekend is hou ik het nu nog tussen mn vriend en mij.. en jullie Haha

Ik duim mee voor iedereen !
 
Nu ik het zelf heb meegemaakt en mee lees op dit forum weet ik pas hoevaak het voorkomt! Erg heftig! Veel sterkte allemaal!
 
Sterkte en welkom dames! Ik ben me er ook van bewust dat het allemaal niet "zomaar" lukt! In mijn omgeving weet niemand dat we het proberen op mijn beste vriendin na. Zij heeft al kindjes en ik kan aan haar altijd alles vragen..ik merk dat ik dat erg fijn vind! En daarom zit ik ook gezellig met jullie te kletsen :)
 
He meiden,

Wat verdrietig die miskramen :( Ik schrijf hier ook graag mee. Hier wordt het de eerste ronde. Nu ongesteld dus daarna kunnen we beginnen :)

Ik ga ook ovulatietesten gebruiken. Mijn cyclus is vrij lang (41 dagen) en weet niet precies wanneer mijn eisprong is. Daarnaast is mijn vriend ivm werk regelmatig van huis, dus dan moeten we er maar goed van profiteren als hij op het moment er wel is haha.
 
Aha, mensen met ervaring dus!
ik heb een aantal ovulatietesten besteld bij sensitest. Geen idee namelijk wanneer ik nu in mijn cyclus zit maar word er vooralsnog niets wijzer van.
voel me nu ook rustig en denk dat de eisprong al geweest is, even afwachten dus! Hopelijk snel meer duidelijkheid!
hoe staat het bij jullie? 
 
Terug
Bovenaan