Zwanger worden - vanaf juli 2017

Gefeliciteerd Karin!! Buikpijn kan ook gewoon bij je zwangerschap horen. Heb ik ook gehad en me ook weleens vergist. Dacht dat het bij me baarmoeder zat. Later bleken het me darmen. Je lichaam kan een beetje vreemd doen. Bloedverlies kan ook nog oud bloed zijn en erbij horen de eerste weken. Geniet er lekker van!! Het is zo onwerkelijk.
 
Jeetje mali. Dan voel je je ook behoorlijk afgescheept. Misschien toch eens een andere huisarts. Je heb vast niet echt het gevoel dat ze je serieus nemen.
 
karin gefeliciteerd meid super!!
 
en ik had ook ongesteldgevoel en zeurderigheid hoor rond mn nod en toch zwanger :D 
mali ik zou lekker opzoek naar een andere huisarts wat een flapdrol haha zo kun je toch niets met hem? lijkt me geen fijn idee als je niet goed met je huisarts overweg kan
 
ik morgen de 2e echo om 13:00 nu al zenuwachtig of ukje het nog goed doet etc... duimen jullie pff!
 
@KarinWerf gefeliciteerd!!
 
@Lis-x wat lief van je!! ik had me het wel voorgenomen om te wachten tot maandag, maar helaas hoef ik niet meer te wachten want ben vanmorgen ongesteld geworden.. precies op NOD, 32 dagen... op naar de volgende ronde maar weer ?
Mijn vriend wordt wel steeds nieuwsgieriger. Hij ziet dat ik er mee bezig ben en dat vindt ie ook niet meer dan logisch omdat het mijn lichaam is. Dus ook hij is zich er nu steeds meer en meer in aan het verdiepen. Zo grappig! ?
 
@Iris Kip ik duim voor je!
 
 
Mag ik vragen naar de leeftijd van iedereen?
Ikzelf ben 24, mijn vriend 31 en we zijn 10 jaar samen
 
Ik ben 27 en mijn vriend is 30. En zijn 8 jaar samen.
Ik heb net toch een testje gedaan. Zo'n early van de kruidvat. Hartstikke negatief natuurlijk.. ben toch bang dat ik gewoon ongesteld ga worden ? op naar de volgende ronde!
 
Terug
Bovenaan